Wheels/Blackrace

Förslag på träffar och tävlingar
Användarvisningsbild
Steve
Steve, inte Stiiiv
Inlägg: 6036
Blev medlem: ons sep 24, 2003 7:58 pm
Ort: Lykksällä

Wheels/Blackrace

Inlägg av Steve »

Blev faktiskt en rätt lyckad dag iaf, många fina bilar och faktiskt rätt bra väder, men jag blev rätt besviken på några saker:

* Sunes stuntuppvisning - Hade gått bra att se om alla hade stannat kvar på cykelbanan, men några gick fram ända till vägen å då blev alla tvungna att gå fram för att kunna se(vilket inte gick göra för alla stod så nära...), hade varit bättre med avspärrningar en bit ifrån så det hade blivit lite avstånd...

* Blackracet - smart att ha burnartävling på samma ställe? Var ju inte så svårt att förstå att det skulle bli en massa rappel med det...och funktionärerna med soparna verkade då inte veta vad en sop är? Tror det var en av dom som faktiskt klarade av att hantera en sop, hade jag inte haft trasiga fötter hade jag fan hoppat fram å hjälpt till

* Borde inte blackrace gå ha på nån annan raka? Som är lite bredare och utan grus?

* Tyckte först att det lät som en bra grej att det skulle vara blackrace samma kväll som wheelsträffen, men insåg ganska fort när jag satt där att det hade varit bättre med blackrace en söndagmorron eller nåt för minst 50% av dom som var där var fulla fjortisar å andra fyllesvin som gjorde allt annat än kollade på bilarna...

Tur iaf att mina fötter gav upp just före det började tokregna så jag satt i bilen då dom värsta skurarna kom :D :D :D
Användarvisningsbild
robban
Forumsberoende
Inlägg: 2160
Blev medlem: ons dec 31, 2003 10:46 pm
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av robban »

Tror de har valt just den rakan för att det blir smidigt för dem som kör, retur väg för alla som kör så kommer de bakom mål och allt. Fast visst lite vatten på vänster sidan i dammet skulle inte vara fel för att få det att sluta damma... asså har man en snabb bil i vänster lajn å sen en bil som är 2 bilängder efter i höger så lär han få svårt med sikten pga allt som den vänstra drar upp :\ Annars tycker jag det var bra, förutom de som du säger fulla personer som itne ens kollade på bilarna, säger dock igenting om att de drack det var ändå wheels men det som är mest tråkigt det var iaf vädret, det slår fan aldrig fel varje jävla wheels :P Får hoppas resterande balckrace kan köras utan regn :)

//Robban
  • Mappar och installerar styrsystem. Bromsar med Dynapack 5000nm chassidyno. Säljer VEMS, LinkEcu och AEM.
  • Svensk distributör för Sachs Performance, ZF Motorsport, Samsonas, VEMS, AEM, Procharger mfl.
  • Säljer Borgwarner, Garret Race Turbos, Holset turbos
http://www.dynotech.se (För mer info)
Skriv svar