Midnight sun pite-04

Förslag på träffar och tävlingar
Mats A
Camaro American Muscle
Inlägg: 2737
Blev medlem: fre sep 19, 2003 11:03 pm
Ort: Umeå

Inlägg av Mats A »

Lite före bilder från Sävar

Bild
Den gule är lastad samt justeringar är gjorda , sänkt i fjädringen mm .mm skall 10:an sitta där tro ?? vi får hoppas

Bild
B20 så klart ! :D

Bild
Bakvagnen på besten

Bild
En av dom som spelade sandfolket i Star wars filmerna var på spionage .En av dom grymmaste myggslukare denna kväll . faan va myggen var på oss
Användarvisningsbild
Leif Backlund
Sävar Turbo Racing
Inlägg: 241
Blev medlem: tor mar 18, 2004 9:26 pm
Ort: Lycksele

Inlägg av Leif Backlund »

Pitebo skrev:är det ingen som kan svara på min fråga om vad som krävs för att få köra på långnäs?? sprängskydd??? kardanringar???
Hej! Gå in å kolla på SBFs hemsida... där ha du svart på vitt,fundera bara ut vilken klass du tänkt åka... Mvh Leif B
Pitebo
För mycket laddtryck
Inlägg: 377
Blev medlem: tor jun 03, 2004 2:21 pm
Ort: Piteå

Inlägg av Pitebo »

tänkte bara få till nåt så jag kunde åka midnight sun, men det var för dyrt att efteranmäla sig, sen var jag ute och rastade gammbmw:n i helgen, men den känns trött, måste göra komp-prov och se över kam inställningen när jag åker norröver nästa gång....
Mats A
Camaro American Muscle
Inlägg: 2737
Blev medlem: fre sep 19, 2003 11:03 pm
Ort: Umeå

Inlägg av Mats A »

Mms skrev:Lite före bilder från Sävar
Bild
En av dom som spelade sandfolket i Star wars filmerna var på spionage .En av dom grymmaste myggslukare denna kväll . faan va myggen var på oss
Jag tror Magnus har rullat krage , nu är det inte lille huvudet som blivit rullat.

För den som inte hört utrycket rulla krage så är detsamma som . skinnhiss, huda , onanera
Skriv svar