Knuffarcupen Vol.3 - Alla nu anmälda får vara med

Förslag på träffar och tävlingar
Användarvisningsbild
Marino Carlsson
Forumsberoende
Inlägg: 689
Blev medlem: fre feb 04, 2005 5:47 pm
Ort: Lycksele
Kontakt:

Re: Knuffarcupen Vol.3 - Alla nu anmälda får vara med

Inlägg av Marino Carlsson »

Jag har läst om apparna å man behöver en gps-förstärkare till telefonen. Ändå hörs dem fela ibland vilket håller oss tillbaka på samma nivå. Finns Inge billigt fungerande transpondersystem heller.
Behöver du speaker? Hör av dig..
jol
Forumsberoende
Inlägg: 1314
Blev medlem: ons jan 31, 2007 11:35 am
Ort: Luleå

Re: Knuffarcupen Vol.3 - Alla nu anmälda får vara med

Inlägg av jol »

Man får bättre noggranhet och de uppdateras snabbare med externa gps-mottagare men funkar bara man har telen i vindrutan... för det mesta ;)
Kanske inte på Ford med el-vindrutan

50kr varvräkningen tyckte jag funkade bra, frampassageraren får klicka och baksätet skriker och gnäller på båda framför :D
Peter Strandberg
Alfa kombi
AntonD
För mycket laddtryck
Inlägg: 487
Blev medlem: lör nov 08, 2008 1:39 pm

Re: Knuffarcupen Vol.3 - Alla nu anmälda får vara med

Inlägg av AntonD »

jaha, va dom så värd.. eller ja menar bra.. då ids ja inte ens testa själv då :)

helt klart funnkar knapptryckningen riktigt bra, fast ändå inte! vet inte, vi tappade 5varv på nåt vis utan något tänkt fusk, vet iofs inte helt säkert att ingen dubbeltryckte några gånger men kändes märkligt. och funktionärna kan ju inte kontrollräkna alla, så det kan ju fuskas. men vi satt aldrig fast i någon driva eller dylikt men hamnade ändå 20varv efter, men vinnarn fick antagligen aldrig punka som vi fick :)
Användarvisningsbild
svanke
Chevrolet owner
Inlägg: 134
Blev medlem: tor jan 13, 2005 10:55 am
Ort: Ö-vik
Kontakt:

Re: Knuffarcupen Vol.3 - Alla nu anmälda får vara med

Inlägg av svanke »

Jag laddade hem Harrys PRO laptimer, funkade ganska bra med TomToms hållare till Iphonen. Problemet var när någon gjorde nån våldsam växling och strömförsörjningen försvann...
Mao inget att lita på...
Bild
Nills
För lite laddtryck
Inlägg: 1
Blev medlem: sön jan 13, 2013 5:16 pm

Re: Knuffarcupen Vol.3 - Alla nu anmälda får vara med

Inlägg av Nills »

Jag har hittat ännu en film från Knuffarcupen, en kortare filmning från depån under lunchpausen:

http://www.youtube.com/watch?v=LLFvp4ea9to
Skriv svar