Någon som kan länka en bra projekttråd?

Har ni förslag till en bra länk lägg in den här
volvohasse
För mycket laddtryck
Inlägg: 149
Blev medlem: ons aug 20, 2008 3:14 pm

Någon som kan länka en bra projekttråd?

Inlägg av volvohasse »

Hej!
Letar efter bra projekttrådar som är väldigt "djupa", alltså seriösa med mycket bilder och information. Det kan vara allt mellan motorrenoveringar, turbokonverteringar eller "mera-effekt" byggen.

Letar efter dessa för att lära sig mera, och då är mycket bilder bra.

Har ni några bra tips på trådar ni tycker är bra? Själv letar jag förfullt men inte hittade någras stora fiskar. Tack på förhand!

Mvh
readytorace
Forumsberoende
Inlägg: 919
Blev medlem: tis nov 01, 2005 10:44 am
Ort: Hoting

Inlägg av readytorace »

kan ju direkt ge dig en läsvärd tråd http://forum.savarturbo.se/viewtopic.ph ... ht=bentley



killen är overkligt duktig på att bygga saker han kallas ajden och är ifrån sundsvall läs igenom tråden och säg gärna sen vad du tycker :)
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
Användarvisningsbild
mattias
Admin
Inlägg: 10081
Blev medlem: ons okt 22, 2003 10:25 pm
Ort: Sävar
Kontakt:

Inlägg av mattias »

Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
volvohasse
För mycket laddtryck
Inlägg: 149
Blev medlem: ons aug 20, 2008 3:14 pm

Inlägg av volvohasse »

readytorace skrev:kan ju direkt ge dig en läsvärd tråd http://forum.savarturbo.se/viewtopic.ph ... ht=bentley



killen är overkligt duktig på att bygga saker han kallas ajden och är ifrån sundsvall läs igenom tråden och säg gärna sen vad du tycker :)
Nice! Kände igen de namnet, han verkar ha koll på svetsen :)
Tack för den!

Förövrigt glömde jag nämna att de behöver inte vara trådar från det här forumet, även om ni helst vill de ;) Sen ska det helst handla om gamla b230or :)

Mvh
readytorace
Forumsberoende
Inlägg: 919
Blev medlem: tis nov 01, 2005 10:44 am
Ort: Hoting

Inlägg av readytorace »

vill ej vara sarkastisk men du sa bra trådar :wink: har varit medlem på detta forum minst 5år pga kvaliten på den.många andra forum är det för mycket usa över med andra ord alla duger till att handla saker men inte kan bygga nått eget.skulle också vilja säga att många av sveriges bättre topp och motorbyggare håller hus här förutom grottis då som är död men tror fan han läser sävarturbo också eftersom han är i himlen och allt måste vara bra där :thumbright: mvh morgan jo ps använd sök funktionen finns ju 28 st b230 per dussin här
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
Användarvisningsbild
t-lila
För mycket laddtryck
Inlägg: 102
Blev medlem: mån jan 19, 2009 11:23 pm
Ort: visby
Kontakt:

Inlägg av t-lila »

orginal är för gubbjäv...
Kör:volvo 965-95 bruksbil SÅLD
Subaru Legacy 2,0D bruksbil skrotad
Mazda 6 2.2d 2016
volvo 242-75 busbilen
volvo 164 t6-71 projektbilen
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=21&t=30871" onclick="window.open(this.href);return false;
Skriv svar