en till bra sida

Har ni förslag till en bra länk lägg in den här
thunder cat
För mycket laddtryck
Inlägg: 108
Blev medlem: sön apr 04, 2004 9:32 am
Ort: ö-vik

en till bra sida

Inlägg av thunder cat »

www.402m.com
kolla här har bra forum uppdelat på städer typ umeå ö-vik östersund s-vall 8) 8) 8)
har hört att golf är en primitiv form av jordbruk!
Mats A
Camaro American Muscle
Inlägg: 2737
Blev medlem: fre sep 19, 2003 11:03 pm
Ort: Umeå

Inlägg av Mats A »

Jo den känner jag till , är moderator över Umeå där . känns som den dött ut lite tyvärr
thunder cat
För mycket laddtryck
Inlägg: 108
Blev medlem: sön apr 04, 2004 9:32 am
Ort: ö-vik

angående 402m.com

Inlägg av thunder cat »

känner ö.viks moderaor dejvan min kusin och min bästa kompis är moderator östersund jonn h kan hålla med att sidan börjar tappa charm och inlägg men jag hoppas att den svingar upp till sommar för tanken är ju jävligt rätt bakom den sidan åker du orginal eller i camaron.
min granne drog igång camaron igår en ss med två fyrtum lät riktigt mysigt han stod och tokvarva justera till halvtio 8) 8)
har hört att golf är en primitiv form av jordbruk!
Mats A
Camaro American Muscle
Inlägg: 2737
Blev medlem: fre sep 19, 2003 11:03 pm
Ort: Umeå

Re: angående 402m.com

Inlägg av Mats A »

thunder cat skrev:känner ö.viks moderaor dejvan min kusin och min bästa kompis är moderator östersund jonn h kan hålla med att sidan börjar tappa charm och inlägg men jag hoppas att den svingar upp till sommar för tanken är ju jävligt rätt bakom den sidan åker du orginal eller i camaron.
min granne drog igång camaron igår en ss med två fyrtum lät riktigt mysigt han stod och tokvarva justera till halvtio 8) 8)
Camaron är stort sett orginal , lite finjusterat osv . vem är din granne ? känner till folk från Övik (ursprungligen från arnäsvall) .
thunder cat
För mycket laddtryck
Inlägg: 108
Blev medlem: sön apr 04, 2004 9:32 am
Ort: ö-vik

grannen

Inlägg av thunder cat »

vet ej tyvärr vad han heter han har nån tidig 70talar med dubbla runda bak kan forska idet vad han heter har nyss flyttat hit till järvstagatan brevid parkskolan bor ett par tusen människor här så man känner inte alla tyvär trevligt med ö-viks folk i björkarnastad 8)
har hört att golf är en primitiv form av jordbruk!
Skriv svar