Typ av laddtrycks styrning i F1?

Diskussioner för erfaret folk
Användarvisningsbild
Erikk
Forumsberoende
Inlägg: 563
Blev medlem: lör feb 05, 2005 3:46 pm
Ort: Västerås

Inlägg av Erikk »

Men lite pys på ovansidan skulle väl göra susen?
Annars kan man väl som någon beskrev tidigare i tråden, att köra med två st ventiler och invertera den ena, och få ut samma effekt.
Erik Englund

Dahlbäck Racing
torpis
Forumsberoende
Inlägg: 506
Blev medlem: mån okt 06, 2008 4:05 pm

Inlägg av torpis »

Hur gör man generellt när man kör med en extern "kina WG"

De flesta kopplar bara tryck på undersidan av kolven och styr grundladdet med hur spänd fjädern är. Sen kan man pysa vidare från det om man vill ??!
/Henke
-=Performance by torpis=-
*S40 Upgrades* <--- delar till bla vitmotorer
Skriv svar