Sävar Turbo Site

Ett forum för motorentusiaster
Aktuellt datum och tid: mån feb 18, 2019 9:57 am

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 392 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 23, 24, 25, 26, 27
Författare Meddelande
InläggPostat: sön feb 10, 2019 6:41 pm 
Offline
För mycket laddtryck

Blev medlem: ons dec 17, 2008 10:49 am
Inlägg: 389
Ort: Norge
Kadett4wd skrev:
Det där tycker jag mer ser ut som okontrollerat laddtryck, okonsekvent.

Enig med deg i at for öyeblokket er ikke ladetrykkskurven så jevn som vi önsker den, men det arbeides med saken. :) Det er uansett ikke noe man kjenner noe särlig til når man kjörer bilen. 550 Nm i gjennomsnitt i intevallet 3300 - 5500 på pumpebensin fungerer iallefall godt. :)


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: sön feb 10, 2019 6:44 pm 
Offline
För mycket laddtryck

Blev medlem: ons dec 17, 2008 10:49 am
Inlägg: 389
Ort: Norge
Her med uportet kompressorhus, uportet turbinhus, samt pysventil med kule og fjör (=boostpeak) + vanninnsprut.

Bild


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 392 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 23, 24, 25, 26, 27

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
POWERED_BY
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2010