turboaggsplacering?
turboaggsplacering?
tjenare tänkte höra lite hur stor roll det spelar hur man placerar turboagget på grenröret så att säga.. funkar det att ha dom upp&ner osv nått man bör undvika? mvh
- Fredde Holmgren
- Impellerhead
- Inlägg: 2512
- Blev medlem: lör sep 20, 2003 3:31 pm
- Ort: Skellefte
- Kontakt:
det enda man måste tänka på är att inte luta lagerdelen för mycket...
7.47 - 295km/h gammal Volvo med original framvagn
---------------------------------------------------------------
Sponsorer:
http://www.kastorfastigheter.se http://www.klracing.se
http://www.motornord.se
Fler Sponsorer sökes!
---------------------------------------------------------------
Sponsorer:
http://www.kastorfastigheter.se http://www.klracing.se
http://www.motornord.se
Fler Sponsorer sökes!
- Jonas CRX VTi 94
- För mycket laddtryck
- Inlägg: 406
- Blev medlem: ons okt 29, 2003 9:24 am
- Ort: Stockholm
- Kontakt:
Du brukar kunna vrida kompressorhus avgashus och kärna separat... Ibland steglöst iblan till fasta lägen. Det viktigaste är att olja in är uppåt och olja ut är nedåt. Har hört att det inte ska skilja mer än max 30grader. Vet dock inte om det stämmer. Lodrätt är bäst
/Jonas Åhgren
En stjärna *
Bil: Turbokonverterad honda med ställbart chassi. Främst byggd för bana
En stjärna *
Bil: Turbokonverterad honda med ställbart chassi. Främst byggd för bana