Jag o några kompissar har satt på en orginal B21a ett orginal ET grenrör o turbo o de sitter en weber 36/36 på.
OBS det är inge serriöst bygge bara typ ladda tills de rasar
nu till problemen o de finn många sånna
vi har en insprutarpump o regulator går de att lösa så att man har en liten tank som orginal pumpen fyller o sen till insp pumpen?
vi har fått den o gå men vi snabb mekade bara dit insp pumpen efter orginalaren o de funkar ju inte så bra men de konstiga e att hur mkt vi än skruvade på WG staget så laddade den inte ens 0.1 är de för att den inte får nån soppa men de konstiga va att den varvade ändå ut.
en till grej kan man köra på 2 topp pakningar för att få ner kommpan ?
vad är de för grejer annars man ska tänka på ?
Har satt turbo på en orginal B21
joo... nog var det epa lösningar alltid... hade ni inte returen liggande i dropplisten...sandstrom skrev:ni måste koppla soppareturslangen till catchtanken och inte till tanken annars blir den tom på nolltid... som det blev i tisdags...
Annars diggar ja finishen och epalösningarna på allt.. =)
Fick ni till flotörerna???
höres...
Vet inte hur stabilt det blir med 2st topppackningar utan nån stålskiva imellan... men noga då.. kör som det är.. den lär rasa tidsnog ändå
jo vi kom på de.sandstrom skrev:ni måste koppla soppareturslangen till catchtanken och inte till tanken annars blir den tom på nolltid... höres...
Johan vi ska inte köra med 2 pakningar ev blir de att slipa upp lite i toppen men jag tror inte de behövs för jag såg att de va 8.5-1 i komp o de bör vell funka.
flotörerna pajade när vi skule stadga upp dom så
ikväll blir de tillverkning av flotörer i styrofån :smt119
man måste ju få den o funka tills i morrn på garagepartyt :partyman: