Hallo
Går i tankarna att bygga ny maskin vid sidan om nu.
Har snöat in mig på en LM7. LQ4 hade varit fräsigare men lite svårare att lösa i Sverige
Låt oss säga att vi sätter ett mål på 700hp
Då maskinen skall gå i driftingbilen så kommer den plågas och varvas rätt hårt.
Kam? Fjädrar?
Ligger inne på en bw 369sxe men lär bli för liten på denna maskin?
Toppackning ifrån lq9 samt arp bult?
Insug ifrån ls1?
Den skall vara relativt enkelt att bygga ihop och underhålla.
Skulle vilja hålla bottendelen std om det går, Fila till kolvringsgapet bara kanske ?
Ös på med info.
Skickat från min E5823 via Tapatalk
LM7 för drifting
LM7 för drifting
http://www.facebook.com/pages/Hellfire- ... 4142640574" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hellfireracing.n.nu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=21&t=26838" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hellfireracing.n.nu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=21&t=26838" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: LM7 för drifting
http://www.liljohnsmotorsports.com
Har det mesta som finns för att åka snabbt med Lsx. Kolla på yellowbullet och ls1tech, där finns det en hel drös med folk som bygger lsx/turbo.
Har det mesta som finns för att åka snabbt med Lsx. Kolla på yellowbullet och ls1tech, där finns det en hel drös med folk som bygger lsx/turbo.
M30 turbo