Volvo B20/B30kam lutning på kam nock?
Postat: mån mar 19, 2018 11:23 am
Har lest at det er vanligt på "flat tap" kammer at det er slipt ei lutning på kam nock som stemmer med buen som er på lyftaren slik at lyftaren lettare skal snurre rundt. har sjekket 2stk nye K-kam eg har, dei er ifra USA trur eg? emnet er merket CWC og USA. når eg måler på kam nock med micrometer så klarer eg ikkje å sjå at der er noen lutning på kam nock, har også lagt en rettholdt over anlegsflatene for kamlagerne på kammen og sjekket med føleblad mellom toppen på kam nock, men kan ikkje finne noen lutning på kam nock. men når eg sjekker lyfterne som følgte med kammen, så har desse en svak bue på anleggsflaten som går mot kam nock, har også sjekket noen New Old Stock Volvo orginal lyftere eg har og dei har samme buen på anleggsflata som skal mot kam nock. min tanke er om eg har en lyfter med bue og bruker desse på en kam som er slipt rett uten lutning, så vil kam og lyfter berre ha et lite kontakt område mot senter på lyftaren som vil føre til at lyftaren ikkje vil snurre så lett rundt å kammen vil slitast fort ned?
Noen her som har meir info om temaet på B20/B30 kammer og veit om nock på kam skal vere slipt rett eller med lutning orginalt? eller om dette kan vere en feil på den ettermarked kammmen som eg har? kan dette vere en av årsakene til at desse kammene har så lett for å bli slitt ned?
Legger ved et bilde av lyftaren som følger med kammen, litt vanskligt å få et bra bilde, men du ser at den er litt svagt buet. (bildet lyger litt, ser ut som buen ikkje er sentrert, men berre et dårligt bilde av meg.)
Litt bilder ifra ei bok eg har som dere kan lese litt om temaet
og nokre bilder på en aksling i aluminium som eg har svarvet i samme diameter som en ventillyfter og laget enn spiss i eine enden, som eg har tenkt å bruke for å sjekke kor senter på lyftarane treffer nocken på kammen, men dette må eg vente med til etter eg har fått montert nye kamlager i blokka og kan testmontere kamakslingen, men reiser på jobb på sjøen idag og blir vekke i 4veker, så det får bli neste friperiode.
Noen her som har meir info om temaet på B20/B30 kammer og veit om nock på kam skal vere slipt rett eller med lutning orginalt? eller om dette kan vere en feil på den ettermarked kammmen som eg har? kan dette vere en av årsakene til at desse kammene har så lett for å bli slitt ned?
Legger ved et bilde av lyftaren som følger med kammen, litt vanskligt å få et bra bilde, men du ser at den er litt svagt buet. (bildet lyger litt, ser ut som buen ikkje er sentrert, men berre et dårligt bilde av meg.)
Litt bilder ifra ei bok eg har som dere kan lese litt om temaet
og nokre bilder på en aksling i aluminium som eg har svarvet i samme diameter som en ventillyfter og laget enn spiss i eine enden, som eg har tenkt å bruke for å sjekke kor senter på lyftarane treffer nocken på kammen, men dette må eg vente med til etter eg har fått montert nye kamlager i blokka og kan testmontere kamakslingen, men reiser på jobb på sjøen idag og blir vekke i 4veker, så det får bli neste friperiode.