Volvo B20/B30kam lutning på kam nock?

Grundläggande diskussioner om turbo-trimning
Användarvisningsbild
Knut Åge Busengdal
För mycket laddtryck
Inlägg: 149
Blev medlem: fre jan 13, 2006 10:55 am
Ort: Hovdebygda, Norge

Volvo B20/B30kam lutning på kam nock?

Inlägg av Knut Åge Busengdal »

Har lest at det er vanligt på "flat tap" kammer at det er slipt ei lutning på kam nock som stemmer med buen som er på lyftaren slik at lyftaren lettare skal snurre rundt. har sjekket 2stk nye K-kam eg har, dei er ifra USA trur eg? emnet er merket CWC og USA. når eg måler på kam nock med micrometer så klarer eg ikkje å sjå at der er noen lutning på kam nock, har også lagt en rettholdt over anlegsflatene for kamlagerne på kammen og sjekket med føleblad mellom toppen på kam nock, men kan ikkje finne noen lutning på kam nock. men når eg sjekker lyfterne som følgte med kammen, så har desse en svak bue på anleggsflaten som går mot kam nock, har også sjekket noen New Old Stock Volvo orginal lyftere eg har og dei har samme buen på anleggsflata som skal mot kam nock. min tanke er om eg har en lyfter med bue og bruker desse på en kam som er slipt rett uten lutning, så vil kam og lyfter berre ha et lite kontakt område mot senter på lyftaren som vil føre til at lyftaren ikkje vil snurre så lett rundt å kammen vil slitast fort ned?

Noen her som har meir info om temaet på B20/B30 kammer og veit om nock på kam skal vere slipt rett eller med lutning orginalt? eller om dette kan vere en feil på den ettermarked kammmen som eg har? kan dette vere en av årsakene til at desse kammene har så lett for å bli slitt ned?

Legger ved et bilde av lyftaren som følger med kammen, litt vanskligt å få et bra bilde, men du ser at den er litt svagt buet. (bildet lyger litt, ser ut som buen ikkje er sentrert, men berre et dårligt bilde av meg.)
Bild

Litt bilder ifra ei bok eg har som dere kan lese litt om temaet
Bild

Bild

Bild

Bild

og nokre bilder på en aksling i aluminium som eg har svarvet i samme diameter som en ventillyfter og laget enn spiss i eine enden, som eg har tenkt å bruke for å sjekke kor senter på lyftarane treffer nocken på kammen, men dette må eg vente med til etter eg har fått montert nye kamlager i blokka og kan testmontere kamakslingen, men reiser på jobb på sjøen idag og blir vekke i 4veker, så det får bli neste friperiode.
Bild

Bild

Bild
Volvo 164 1971mod. B30A 145hk.
Volvo 164E 1974mod. B30E 175hk.
Volvo 164 1969mod. B30T 644hk.
Volvo 164E 1973mod. B6304F 204hk.
Erland Cox
Topplocks-guru
Inlägg: 6965
Blev medlem: mån okt 15, 2007 10:00 pm
Ort: Lund
Kontakt:

Re: Volvo B20/B30kam lutning på kam nock?

Inlägg av Erland Cox »

Vad jag har fått fram så ska det inte vara någon vinkel på B20 B30.
Så använd vara lyftare som är till Volvo.

Erland
Användarvisningsbild
Caddyman
För mycket laddtryck
Inlägg: 115
Blev medlem: mån feb 07, 2011 7:05 pm
Ort: Skaune
Kontakt:

Re: Volvo B20/B30kam lutning på kam nock?

Inlägg av Caddyman »

Jag har 2st gamla ej använda äkta volvo originallyftare liggandes, och dom är konvexa i botten.
Har tyvärr ingen kamaxel från den tiden att jämföra med.
Erland Cox
Topplocks-guru
Inlägg: 6965
Blev medlem: mån okt 15, 2007 10:00 pm
Ort: Lund
Kontakt:

Re: Volvo B20/B30kam lutning på kam nock?

Inlägg av Erland Cox »

Jag tror Volvo lyftaren är väldigt lite konvex.
kammen sitter inte exakt centrerad utan lite off center mot lyftaren.
Att lyftaren är lite konvex är för att den ska snurra under inkörningen.

Erland
Användarvisningsbild
Knut Åge Busengdal
För mycket laddtryck
Inlägg: 149
Blev medlem: fre jan 13, 2006 10:55 am
Ort: Hovdebygda, Norge

Re: Volvo B20/B30kam lutning på kam nock?

Inlägg av Knut Åge Busengdal »

Lyftaren som følgte med kammen og volvo lyftaren ser ut på øyemål som å ha heilt lik konvex form, så kankje kam og lyfter vil overleve ilag då. skal vere nøye med innkjøringen og før montering er planen å "marinere" lyfterne i en mix av oljen eg skal bruke på motoren (Couger race-40 mineral) blandet med molybdenum disulfide tilsetning som eg har oppi ei panne som står inni steikeovnen på ca.110°C i ca. 12timer å koser seg. (har tenkt å bruke samme behandling på kamdrev,fordelerdrev, vippearmer.) etter dette så gni inn konvex flaten på lyfter og kamnocker med kamakselpasta.

Eg ringte til forfattaren av boka som eg har lagt ut bilder av her i tråden og snakket med han om dette med vinkel på kam på B20/B30, han viste ikkje korleis det var på B20/B30, men han sa at på Chrysler motorene også var det brukt kammer som ikkje hadde slipt vinkel og med kun offsett på lyftaren mot kamnocken, så han sa at det kankje var slik på B20/B30. etter dette så leste eg dette på side 78 i denne tråden til Jens http://forum.savarturbo.se/viewtopic.ph ... start=1155 Der dere har en diskusjon om akuratt dette temaet om lutning på nocken på B20 kam, så då vart eg litt bekymret igjen og laget denne tråden for å få diskutere litt dette temaet med dere. men betryggandes å høre at du Erland nå har funnet ut at det mest sannsynligt skal vere uten vinkel på B20/B30 kammer, da får eg håpe at det er enn større sjanse for at denne kammen skal vare ei stund :)

Kor det var du fant informasjon om at kammen til B20/B30 mest sannsynligt ikkje skal ha noken lutning? har du pratet med folk som sliper B20/B30 kammer?
Volvo 164 1971mod. B30A 145hk.
Volvo 164E 1974mod. B30E 175hk.
Volvo 164 1969mod. B30T 644hk.
Volvo 164E 1973mod. B6304F 204hk.
Erland Cox
Topplocks-guru
Inlägg: 6965
Blev medlem: mån okt 15, 2007 10:00 pm
Ort: Lund
Kontakt:

Re: Volvo B20/B30kam lutning på kam nock?

Inlägg av Erland Cox »

Jag ska försöka komma ihåg var jag fick uppgifterna ifrån men det kan vara svårt att minnas ibland.

Erland
Användarvisningsbild
Knut Åge Busengdal
För mycket laddtryck
Inlägg: 149
Blev medlem: fre jan 13, 2006 10:55 am
Ort: Hovdebygda, Norge

Re: Volvo B20/B30kam lutning på kam nock?

Inlägg av Knut Åge Busengdal »

Eg har nå fått lånt en ubrukt Volvo orginal D-kam til Volvo B20 og har fått målt på kammen og kan ikke sjå noen lutning på kamnokken på denne kammen heller, så då har eg fått bekreftet at kammene til desse motorene ikkje skal vere slipt med lutning og at det skal vere nok med den konvekse anleggsflaten på kamløfter og offsett plasserte løftere for at kamløfter skal rotere når motor går.
Volvo 164 1971mod. B30A 145hk.
Volvo 164E 1974mod. B30E 175hk.
Volvo 164 1969mod. B30T 644hk.
Volvo 164E 1973mod. B6304F 204hk.
Skriv svar