Mycket varv och lågt cylindertryck kan förkorta livet på lilländens bussning, i synnerhet på kinastakar.
///AMG
Att jag blir tyst i långvariga oeniga diskussioner beror OFTAST på att det inte är lönt diskutera längre, inte att ni hade rätt
Varning! Alexander Erik Sjöberg, skriven i Gävle, Väldigt frekvent bedragare!
Överlag över alla cyklerna. men i ändlägena såklart.
Där kolven drar eller trycker hårt i staken då vikterna ska vända.
///AMG
Att jag blir tyst i långvariga oeniga diskussioner beror OFTAST på att det inte är lönt diskutera längre, inte att ni hade rätt
Varning! Alexander Erik Sjöberg, skriven i Gävle, Väldigt frekvent bedragare!
yes. eller nä.. inte högt varv, men varvar man mycket så bör man ha lite tryck på grejerna.
Slammer är riktigt elakt, tryck håller ordning på grejerna.
Så lek med tanken, du har maxvrid vid 4500rpm(max tryck) och varvar maskin långt förbi peakeffekten, då börjar det slamra.
///AMG
Att jag blir tyst i långvariga oeniga diskussioner beror OFTAST på att det inte är lönt diskutera längre, inte att ni hade rätt
Varning! Alexander Erik Sjöberg, skriven i Gävle, Väldigt frekvent bedragare!
B Johansson skrev:Sen kan jag inte förstå hur det kan hända!!
Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
Det är väl skitenkelt, för hög stress!
Sen är det bara lista ut varför.
///AMG
Att jag blir tyst i långvariga oeniga diskussioner beror OFTAST på att det inte är lönt diskutera längre, inte att ni hade rätt
Varning! Alexander Erik Sjöberg, skriven i Gävle, Väldigt frekvent bedragare!