okej men typ en glt 16v med turbo!? bara att stoppa ner i stort sätt! sen för skojs skull vill jag byta motor på en bil! så tror de vore bra att typ börja med nå gamm bil!
Race in a japcar is like the Special Olympics for fag¨s..... even if you win, you're still a retarded FAG!.
för att göra det absolut enklast så kan du ju hiva i en b230fk/ft så har du 160 orginalhk me turbo.. sen kan du ju pysa å trimma den, allt beror ju på önskad effekt- budget- skruvar vilja!
okeej låter ju mkt intressant! vad ska jag ha för slutvxl?! kan ju ha vxl-låda men ska jag ta bakaxel oxå? de lär ju inte passa rakt av du vet ingen som testat?!
Race in a japcar is like the Special Olympics for fag¨s..... even if you win, you're still a retarded FAG!.
daniel.s skrev:okeej låter ju mkt intressant! vad ska jag ha för slutvxl?! kan ju ha vxl-låda men ska jag ta bakaxel oxå? de lär ju inte passa rakt av du vet ingen som testat?!
Köra med växellåda är väl att föredra så du kan åka framåt utan att behöva putta bilen, likaså en bakaxel så du slipper lyfta runt bilen...( )
Ett recept till en nybörjare: Köp en 740/940 turbo och börja på... Du måste berätta vad du har för bil, va den ska användas till, hur mycket du vill skruva osv osv...
Tror ingen fattar vad du vill egentligen .