Bjale_Racing skrev:Hur skiljer sig choken på R-sport fuggarna då? har en ligandes i garaget men har inte klurat nå nämdvärt på det?
det vet jag inte, choken sitter väl tillomed kvar på dom om jag inte har fel? värt att kolla upp iallafall...vore ju fint om man kunde använda choken på förgasaren, men utan att den chokar själv vid laddtryck, som det annars blir.
En liten fråga (kanske dum), varför måste man trycksätta hålet längst ner till höger (näst sista bilden)? har det någon funktion, det ser ut som det hålet kommer ut just före spjället.
Mvh
Markus
mswd skrev:En liten fråga (kanske dum), varför måste man trycksätta hålet längst ner till höger (näst sista bilden)? har det någon funktion, det ser ut som det hålet kommer ut just före spjället.
Mvh
Markus
jag tror det hålet leder ner till flottörhuset om jag inte minns fel...utan trycksatt flottörhus funkar inte förgasaren med överladdning.
140ttic skrev:
jag tror det hålet leder ner till flottörhuset om jag inte minns fel...utan trycksatt flottörhus funkar inte förgasaren med överladdning.
Ska kolla igen imorgon om jag missade nån kanal men det såg ut som den gick in bakom spjället. Jag har tryckt satt en förut å ja vet jhu att det funkar när man gör så där men ja e bara lite nyfiken på varför den går ut där, och om man kan plugga kanalen som går ut bakom spjället isånnafall
Mvh
Markus
Vilken bra info . Pedagogiskt med tydliga bilder, funkar skitbra på "rookies" . Blev sugen att sätta 4 strombergare i rad. Vad tror ni om det . Vad skulle det kunna räcka till .