Undrar om det är nån som har gnistat om k-jet insprutning?
Jens , du kanske har nåt förslag eller vet hur man gör?
k-jet
Moderator: backeliten
- Baja turbo
- För lite laddtryck
- Inlägg: 9
- Blev medlem: mån sep 22, 2003 9:24 pm
- Ort: Hörnefors
- Fredde Holmgren
- Impellerhead
- Inlägg: 2512
- Blev medlem: lör sep 20, 2003 3:31 pm
- Ort: Skellefte
- Kontakt:
Du måste lämna bort det och så är det dyrt och du kommer få kassa lågvarvsegenskaper så jag rekommenderar att lägga ner idén direkt.
7.47 - 295km/h gammal Volvo med original framvagn
---------------------------------------------------------------
Sponsorer:
http://www.kastorfastigheter.se http://www.klracing.se
http://www.motornord.se
Fler Sponsorer sökes!
---------------------------------------------------------------
Sponsorer:
http://www.kastorfastigheter.se http://www.klracing.se
http://www.motornord.se
Fler Sponsorer sökes!
- Jens Gustavsson
- Sävar Turbo Racing
- Inlägg: 21681
- Blev medlem: mån sep 22, 2003 5:47 pm
- Ort: Tomterna/sävar
- Kontakt:
jag är inte för K-jet sprut på trimmade motorer.. köp istället dubbla förgasare typ weber45 eller derlorto 40-45.
True metal people wanna rock not pose!
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
K-jet
Dessutom bör man ändå svarva upp luftkonan i alla fall eftersom det är den som bestämmer bränslemängden i slutändan. Gör man en gnistning utan detta blir resultatet oftast dåligt. Om du har K-jet installerat redan rekomenderar jag någon sorts tillskotts sprut. Om inte, satsa på något annat från början.
/Martin.
/Martin.