Nu är det ju så att jag är den sämsta på att söka på google söder om kautokeino, så får väl ta och ställa lite frågor som klargör lite saker!
Ska köra kamsynk på S38an, sitter 60-2 på veven så det var väl inte lika noga med vart synksignalen hamnade? Man kunde väl ha den vid ÖD på 1a cylindern då den bara ska ge signal vart tändcykeln ska börja, har jag hängt med rätt så långt?
Sen undrar jag vad ni har för någon triggerpunkt på era, sitter en VR givare som har ett litet utstick längst ut, kommer köra med hallgivare nu(vemset är specat med hall på secondary) så har läst att vissa har distanserat ut ena kambulten bara. Låter ju lite rackligt men det kanske är det som gäller?
Mvh. Emil
Kamsynk S38B38
Moderator: backeliten
- Daniel-635
- Forumsberoende
- Inlägg: 2782
- Blev medlem: fre jan 04, 2008 7:13 pm
- Ort: Västra Småland, nästan i Halland
Re: Kamsynk S38B38
Man ska undvika att ha den precis där 60-2 hålet är.
På min m30 satte jag den i framkanten på kamaxeln, och triggpunkten vred jag så att VEMS säger att den är på 125°
GT101 givare har funkat kanon.
På min m30 satte jag den i framkanten på kamaxeln, och triggpunkten vred jag så att VEMS säger att den är på 125°
GT101 givare har funkat kanon.
Förr hade bilar fem hjul och fyra skärmar, nu är det tvärtom.
Min Youtubekanal https://www.youtube.com/user/daniel635biturbo
Min Youtubekanal https://www.youtube.com/user/daniel635biturbo
Re: Kamsynk S38B38
Daniel-635 skrev:Man ska undvika att ha den precis där 60-2 hålet är.
På min m30 satte jag den i framkanten på kamaxeln, och triggpunkten vred jag så att VEMS säger att den är på 125°
GT101 givare har funkat kanon.
Tack för svar!