Sävar Turbo Site

Ett forum för motorentusiaster
Aktuellt datum och tid: mån nov 12, 2018 9:38 pm

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: MaxxECU
InläggPostat: sön sep 30, 2018 6:57 pm 
Offline
För mycket laddtryck

Blev medlem: sön feb 10, 2013 7:46 am
Inlägg: 105
Hej, jag har en fundering angående

Bild


Jag har en 4 cylindig motor och jag vet att cylinder 1-4 och 2-3 arbetar ihop.
Vad skall jag välja i MaxxEcu?

Bästa hälsningar Fredrik


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: MaxxECU
InläggPostat: sön sep 30, 2018 9:38 pm 
Offline
Admin
Användarvisningsbild

Blev medlem: ons okt 22, 2003 10:25 pm
Inlägg: 9785
Ort: Sävar
Ja det där ser väl bra ut?
Om man med "arbetar ihop" att du har en rak 4 cyl motor med vanlig tändföljd 1-3-4-2. Då är kolvparen 1-4 och 2-3 i topp samtidigt.

_________________
Mattias Sandgren
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör. Link, MaxxECU, ECU Master, VEMS, m.fl.
Egen nav-dyno och motor-bänk i Sävar.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Bild
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
POWERED_BY
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2010