L-M-R WTF!!!!! *Problemet löst*

Tjata om vad som helst .
Användarvisningsbild
swede
För mycket laddtryck
Inlägg: 145
Blev medlem: lör aug 07, 2010 7:42 am
Ort: Rosvik
Kontakt:

L-M-R WTF!!!!! *Problemet löst*

Inlägg av swede »

Va faen händer med L-M-R? Jag beställde ett sats sänkfjädrar den 20 Dec, hörde inget om den på ett tag så jag skickade ett mejl den 2 Feb för att kolla statusen. Fick till svar:

Hej och tack för ditt mail!
P.g.a. sjukdom kommer svarstiden vara längre tills vi alla är tillbaka igen. Vi hoppas på er förståelse.
Med vänliga hälsningar / Best regards
House of Motorsport
L-M-R


Så efter att ha surfat runt på L-M-R Facebook och Instagram så ser jag att det uppdateras med bilder och text, så jag skickar den 7 Feb ett FB meddelande:

Tjäääna, jag beställde några sänkfjädrar av er. Skickade ett mejl för att kolla statusen och fick till svar att det var sjukdom. Jag fattar att sjukdom kommer före affärer men jag skulle behöva veta vad som händer med min beställning, orsaken är att ni har tagit bort produkten från hemsidan efter att jag gjort min beställning? Så nu sitter jag här och vet inte vad som händer med mina fjädrar. Om dom inte längre finns tillgängliga så kan jag ju försöka hitta dom på något annat ställe, men vill ju inte beställa dubbelt. Mvh (bifogade mitt order nummer)

Fick detta svar efter några timmar:

Tack för ditt meddelande! Just nu upplever vi högtryck på vår kundtjänst och vårt svar till dig kan därför ev dröja lite längre än vanligt. Vi stämmer av här så ofta vi hinner men snabbast svar får du via kund@L-M-R.se
Hörs snart!
/ L-M-R


Så om man inte får svar via kundtjänst email och FB meddelande hänvisar till kundtjänst, va faen i helvete ska man då göra. Dom har tid att uppdatera Instagram men inte tid att hjälpa en kund, näää L-M-R blir det inte i fortsättningen och kommer inte att rekommenderas i framtiden. Ja ä så jävla less!!!!
Senast redigerad av swede den ons feb 09, 2022 12:23 pm, redigerad totalt 1 gånger.
Mvh, Eric The Swede
2007 BMW X3 3.0SD, 2003 Silverado 3500 Wrecker, 1994 Volvo 460 T5 AWD
www.awdturbo.net
www.youtube.com/c/erichjelte
www.instagram.com/swedes_garage/
Användarvisningsbild
TurboRickard
För mycket laddtryck
Inlägg: 285
Blev medlem: ons jun 18, 2008 6:29 pm
Ort: Kvidinge Skåne

Re: L-M-R WTF!!!!!

Inlägg av TurboRickard »

Hej.
Tycker det är dåligt av dom att inte återkoppla oavsett var som händer.
Tittar man på allabolag så är dom 5st anställda på LMR så någon borde absolut ha tid med att svara.
Har du provat att ringa dom ?
Annars kan du ju prova att mejla till hans andra firma och se om dom är villiga att svara där.

Raidopower AB
Org.nr: 556852-0612
Måndag-fredag 10.00 - 14.00 (lunchstängt mellan 12.00 - 13.00)
Dubbgatan 8
462 73 Vänersborg
Sverige

E-post:
Kundtjänst - kundtjanst@raidopower.com

//Rickard
Användarvisningsbild
swede
För mycket laddtryck
Inlägg: 145
Blev medlem: lör aug 07, 2010 7:42 am
Ort: Rosvik
Kontakt:

Re: L-M-R WTF!!!!!

Inlägg av swede »

Nää har inte ringt, inte mitt jobb att hålla på och jaga rätt på dom. Jag gav dom drygt 1 månad efter min beställning att återkoppla till mig, så det är ju inte direkt så att jag har besvärat dom på något sätt. Raidopower köpte jag en jävla massa blixtljus från 2012, då var han skit trevlig och ställde verkligen upp för mig. Bra pris fick jag också, nu har han tydligen blivit för stor och skiter i sina kunder. Tur att han inte gör affärer i USA, där hade han gått under med sån här kundservice, jag vet bott där i 10 år.
Mvh, Eric The Swede
2007 BMW X3 3.0SD, 2003 Silverado 3500 Wrecker, 1994 Volvo 460 T5 AWD
www.awdturbo.net
www.youtube.com/c/erichjelte
www.instagram.com/swedes_garage/
magnaten
För mycket laddtryck
Inlägg: 115
Blev medlem: fre apr 06, 2007 7:57 am
Ort: jakan/stockholm

Re: L-M-R WTF!!!!!

Inlägg av magnaten »

Jag väntar på work fälgar därifrån som beställdes i sept, tar bara längre å längre tid.
Bara hoppas dom dyker upp innan våren

Skickat från min SM-G986B via Tapatalk

kör 5-axligt
Användarvisningsbild
swede
För mycket laddtryck
Inlägg: 145
Blev medlem: lör aug 07, 2010 7:42 am
Ort: Rosvik
Kontakt:

Re: L-M-R WTF!!!!!

Inlägg av swede »

magnaten skrev: tis feb 08, 2022 9:12 am Jag väntar på work fälgar därifrån som beställdes i sept, tar bara längre å längre tid.
Bara hoppas dom dyker upp innan våren

Skickat från min SM-G986B via Tapatalk
Skriv på Trustpilot, det har jag gjort och vi är inte ensamma om dålig service. Jag uppmanar alla som beställt från L-M-R och inte fått produkterna eller väntat skit länge att ge dom betyg här:

https://se.trustpilot.com/review/l-m-r.se
Mvh, Eric The Swede
2007 BMW X3 3.0SD, 2003 Silverado 3500 Wrecker, 1994 Volvo 460 T5 AWD
www.awdturbo.net
www.youtube.com/c/erichjelte
www.instagram.com/swedes_garage/
Användarvisningsbild
swede
För mycket laddtryck
Inlägg: 145
Blev medlem: lör aug 07, 2010 7:42 am
Ort: Rosvik
Kontakt:

Re: L-M-R WTF!!!!!

Inlägg av swede »

Efter påstötningar på Instagram har jag äntligen fått svar från L-M-R, bakfjädrar går inte att få tag i så jag annulerade hela ordern. Case closed!
Mvh, Eric The Swede
2007 BMW X3 3.0SD, 2003 Silverado 3500 Wrecker, 1994 Volvo 460 T5 AWD
www.awdturbo.net
www.youtube.com/c/erichjelte
www.instagram.com/swedes_garage/
magnaten
För mycket laddtryck
Inlägg: 115
Blev medlem: fre apr 06, 2007 7:57 am
Ort: jakan/stockholm

Re: L-M-R WTF!!!!!

Inlägg av magnaten »

swede skrev:
magnaten skrev: tis feb 08, 2022 9:12 am Jag väntar på work fälgar därifrån som beställdes i sept, tar bara längre å längre tid.
Bara hoppas dom dyker upp innan våren

Skickat från min SM-G986B via Tapatalk
Skriv på Trustpilot, det har jag gjort och vi är inte ensamma om dålig service. Jag uppmanar alla som beställt från L-M-R och inte fått produkterna eller väntat skit länge att ge dom betyg här:

https://se.trustpilot.com/review/l-m-r.se
Jag avvaktar å ser om det skjuts upp ytterligare innan jag börjar härja, än är det ingen panik, men det är påställning 1a april å har inte fått dämpare å fjädrar än,det håller på å kustomiseras

Skickat från min SM-G986B via Tapatalk

kör 5-axligt
Användarvisningsbild
swede
För mycket laddtryck
Inlägg: 145
Blev medlem: lör aug 07, 2010 7:42 am
Ort: Rosvik
Kontakt:

Re: L-M-R WTF!!!!! *Problemet löst*

Inlägg av swede »

Här också, jag behövde inte fjädrarna just nu men för mig är det en princip sak. Vänta 1,5 mån för att få besked att dom inte är tillgängliga, it pisses me off!
Jag beställer hellre grejor för tidigt än att stå utan när man behöver dom, nu löste jag det på ett annat sätt som jag är säker på att det funkar.
20220211_142202.jpg
20220211_142202.jpg (193 KiB) Visad 1065 gånger
Mvh, Eric The Swede
2007 BMW X3 3.0SD, 2003 Silverado 3500 Wrecker, 1994 Volvo 460 T5 AWD
www.awdturbo.net
www.youtube.com/c/erichjelte
www.instagram.com/swedes_garage/
Skriv svar