Söker tävlingsteam i Göteborg/Borås/Växjö(erbj.gratis hjälp)

Tjata om vad som helst .
Stor_snurra
För mycket laddtryck
Inlägg: 330
Blev medlem: tis apr 26, 2011 1:40 pm

Söker tävlingsteam i Göteborg/Borås/Växjö(erbj.gratis hjälp)

Inlägg av Stor_snurra »

Vill erbjuda min hjälp till ett tävlingsteam.

Det är så att jag är förtidspensionär, behöver väl inte fördjupa oss mer än så i varför jag erbjuder gratis arbete.
Jag är inget kioskmongo kan jag väl säga direkt. :thumbright:
Lider av trötthet och koncentrationsvårigheter.

Här är några skäl till varför du borde ta vara på chansen:
- Har drivit företag i 8år.
- Jag är självgående. Se mig som en tillgång, inte en praktikant.
- Är född på 80-talet
- Byggt både Volvo/Bmw bilar & motorer. Samt meckat alla möjliga märken. Kan bygga en motor från grunden.
- Kan såklart svetsa, mma,mig och lite tig.
- Har NC-utbildning (dock föråldrad)
- Väldigt bra datorkunskaper, även lite programmering, mest backend. Har byggt en egen webshop b.la
- Inte rädd för att skita ner mig.
- Genuint motorintresse.
- Har systemkamera och kunskaper i fotografering.
- Väldigt lätt för att lära mig saker.
- Har lätt med människor. Är f.ö bosatt i Växjö men min tjej bor i Goteborg. Så kan vistas på båda ställen. Ev. flera team.
- Min kunskapsnivå justnu tar slut ungefär där vi börjar prata torrsumpsystem i praktik, samt faktisk portning av toppar, flödesmätningar, svårare mattematiska utträkningar eler när vi pratar ackerman.
Har troligtvis kunskapen som behövs för dessa saker, men har inte behövt använda det i praktiken, så att säga, har inte haft ekonomi att kliva upp på nästa steg.
Lite det jag är ute efter nu, att sätta mig in i dessa system på riktigt. Man kan bara läsa sig till en viss nivå.

Varför gör jag detta?
Har själv kört lite timeattack och dragracing men har inte ekonomi till någon egen bil längre, därför gör jag såhär.
Vill göra något som intresserar mig och kan föra mig tillbaka in i arbetslivet på sikt.
Det kommer vara på mina vilkor, dvs, några timmar hit och dit. För att det är KUL.
Jag ser detta som en chans att utöka mina kunskaper, och samtidigt bidra till något bra, jag vet hur svårt det är att få ekonomin att gå ihop i ett racingteam, samt ha den där extra handen som behövs många gånger.


Skicka ett PM om ni är intresserade.
Stor_snurra
För mycket laddtryck
Inlägg: 330
Blev medlem: tis apr 26, 2011 1:40 pm

Re: Söker tävlingsteam i Göteborg/Borås/Växjö(erbj.gratis hj

Inlägg av Stor_snurra »

Har uppdaterat med mer info för att förtydliga min kunskapsnivå b.la
Användarvisningsbild
dundersmurfen
Forumsberoende
Inlägg: 1496
Blev medlem: tor jun 12, 2008 2:55 pm
Ort: BjörnL Uddevalla

Re: Söker tävlingsteam i Göteborg/Borås/Växjö(erbj.gratis hj

Inlägg av dundersmurfen »

Tjenare inte vad du söker kanske, men du får gärna hänga hos mig om du vill. Vanligt garage dock med vanliga miffon som nördar ner sig i allt som är kul. Helst bromsar skiten ur det och sedan kör sönder det i någon rondell ;) Nä men det kanske vore kul att hänga med på lite bromsningar iaf, lär bli en del nu i vår och sommar. Allt sker med glimten i ögat och för att ha skoj och lära sig nya saker..

Mvh Björn
Mera brus i kubbarna! Bromsar/ mappar för öl
Stor_snurra
För mycket laddtryck
Inlägg: 330
Blev medlem: tis apr 26, 2011 1:40 pm

Re: Söker tävlingsteam i Göteborg/Borås/Växjö(erbj.gratis hj

Inlägg av Stor_snurra »

Det låter inte helt fel, Uddevalla är dock aningens i längsta laget då tjejen bor i Landvetter.

MEN. Jag ska upp i helgen, så kan ev kolla förbi om jag har tid över. Du kan väl PMa ditt telefonnummer!
Skriv svar