Någon annan som beställt från custom parts service nyligt?

Tjata om vad som helst .
Användarvisningsbild
beaver6
Forumsberoende
Inlägg: 1668
Blev medlem: mån feb 08, 2010 9:29 pm
Ort: Gällivare/Malmberget

Någon annan som beställt från custom parts service nyligt?

Inlägg av beaver6 »

Beställde för 2.5 veckor sedan och har skickat 2 förfrågningar till kundservice utan att jag fått något svar. Man kan ju undra vad dom har för sig. Min faktura är betald för länge Sedan
Christian Hörning / 0730438298




Hörnings svets och fordonsreparationer
Oskar Johansson
För mycket laddtryck
Inlägg: 428
Blev medlem: tor maj 08, 2014 7:54 pm
Ort: Växjö

Re: Någon annan som beställt från custom parts service nylig

Inlägg av Oskar Johansson »

Skulle få några rör pressade till 4 kantskonor men tror dom har glömt bort det, men jag har inte betalat något i och för sig. Har mailat några gånger och varje gång säger dom att dom ska fixa det men det verkar inte bli av :P
Användarvisningsbild
beaver6
Forumsberoende
Inlägg: 1668
Blev medlem: mån feb 08, 2010 9:29 pm
Ort: Gällivare/Malmberget

Re: Någon annan som beställt från custom parts service nylig

Inlägg av beaver6 »

Jag lär då inte handla ens en skruv därifrån igen.
Christian Hörning / 0730438298




Hörnings svets och fordonsreparationer
Användarvisningsbild
beaver6
Forumsberoende
Inlägg: 1668
Blev medlem: mån feb 08, 2010 9:29 pm
Ort: Gällivare/Malmberget

Re: Någon annan som beställt från custom parts service nylig

Inlägg av beaver6 »

Någon som har något tips vars man ska vända sig i ett sådant här läge för att rädda slantarna man uppenbarligen annars gett bort? Försökte läsa på nätet men vissa menade på att det bara vara polisanmälan som gällde om företaget vägrar svara som i det här fallet på över 5veckor.
Christian Hörning / 0730438298




Hörnings svets och fordonsreparationer
Användarvisningsbild
blackadder
Forumsberoende
Inlägg: 912
Blev medlem: lör dec 19, 2009 11:20 am
Ort: Dingle

Re: Någon annan som beställt från custom parts service nylig

Inlägg av blackadder »

Har du ringt dom? Det är ju semestertider så mailen kanske inte kollas lika ofta?

Skickat från min D5503 via Tapatalk
Användarvisningsbild
beaver6
Forumsberoende
Inlägg: 1668
Blev medlem: mån feb 08, 2010 9:29 pm
Ort: Gällivare/Malmberget

Re: Någon annan som beställt från custom parts service nylig

Inlägg av beaver6 »

Har försökt alla varianter. Nu fick jag dock ett sms från posten om att det var på väg ett paket från cps. Men inget svar än så länge vad som föranledde drygt 5veckors leverans på något som skulle finnas hemma vid beställningstillfället.
Christian Hörning / 0730438298




Hörnings svets och fordonsreparationer
StefanM
Forumsberoende
Inlägg: 1134
Blev medlem: ons mar 02, 2011 10:11 am
Ort: Torpshammar

Re: Någon annan som beställt från custom parts service nylig

Inlägg av StefanM »

Det är många företag som förlitar sig på sina leverantörers lager och sen normalt kanske snabba frakttider och sen skriver de "i lager" i sin egen webshop. Allt för att det ska se bra ut men alla de individer som får vänta lite vet ju inte av varann så för var och en blir det ju bara en isolerad händelse som inte påverkar nåt. Om man inte gör det till en tråd så här då och samlar erfarenheter. men det leder väl inte till nånting heller egentligen.

Detta är ganska vanligt i england, en bekant var dit och skulle besöka en ganska stor firma inom motorsport och de hade en osedvanligt flashig hemsida och prylar till förbannelse och när han ändå var där så tänkte han passa på och åka dit och hamnade ute på vischan typ och trodde han åkt fel men på en bakgård i ett osedvanligt "skjul" typ låg företaget. Inte lika flashigt kanske..............
magnaten
För mycket laddtryck
Inlägg: 115
Blev medlem: fre apr 06, 2007 7:57 am
Ort: jakan/stockholm

Re: Någon annan som beställt från custom parts service nylig

Inlägg av magnaten »

Därför man handlar från ppf, dom har ju typ 95% i lager för omgående leverans
kör 5-axligt
mauser240
Forumsberoende
Inlägg: 1476
Blev medlem: sön okt 26, 2014 6:25 pm

Re: Någon annan som beställt från custom parts service nylig

Inlägg av mauser240 »

StefanM skrev:Det är många företag som förlitar sig på sina leverantörers lager och sen normalt kanske snabba frakttider och sen skriver de "i lager" i sin egen webshop. Allt för att det ska se bra ut men alla de individer som får vänta lite vet ju inte av varann så för var och en blir det ju bara en isolerad händelse som inte påverkar nåt. Om man inte gör det till en tråd så här då och samlar erfarenheter. men det leder väl inte till nånting heller egentligen.

Detta är ganska vanligt i england, en bekant var dit och skulle besöka en ganska stor firma inom motorsport och de hade en osedvanligt flashig hemsida och prylar till förbannelse och när han ändå var där så tänkte han passa på och åka dit och hamnade ute på vischan typ och trodde han åkt fel men på en bakgård i ett osedvanligt "skjul" typ låg företaget. Inte lika flashigt kanske..............
Trådar likt denna hjälper ju i alla fall andra som vill sålla bort dessa mindre seriösa kufer.

Fördröjningen i sig tycker jag inte är det värsta utan kundtjänsten som fullständigt ignorerar sina kunder, sånt får mig att må dåligt.
//MartinL
Skriv svar