StefanM skrev:
Det är många företag som förlitar sig på sina leverantörers lager och sen normalt kanske snabba frakttider och sen skriver de "i lager" i sin egen webshop. Allt för att det ska se bra ut men alla de individer som får vänta lite vet ju inte av varann så för var och en blir det ju bara en isolerad händelse som inte påverkar nåt. Om man inte gör det till en tråd så här då och samlar erfarenheter. men det leder väl inte till nånting heller egentligen.
Detta är ganska vanligt i england, en bekant var dit och skulle besöka en ganska stor firma inom motorsport och de hade en osedvanligt flashig hemsida och prylar till förbannelse och när han ändå var där så tänkte han passa på och åka dit och hamnade ute på vischan typ och trodde han åkt fel men på en bakgård i ett osedvanligt "skjul" typ låg företaget. Inte lika flashigt kanske..............
Trådar likt denna hjälper ju i alla fall andra som vill sålla bort dessa mindre seriösa kufer.
Fördröjningen i sig tycker jag inte är det värsta utan kundtjänsten som fullständigt ignorerar sina kunder, sånt får mig att må dåligt.