golvmatta

Bilplåt, lackering, plastning och allt som hör till.
Användarvisningsbild
Jonsson
Lite mer laddtryck
Inlägg: 16
Blev medlem: ons dec 06, 2006 9:12 pm
Ort: Bullmark

golvmatta

Inlägg av Jonsson »

Hej vet inte om det här blir rätt forum men är det någon som vet av en hemsida där man kan köpa en golvmatta till bilar? alltså det ska vara tyg som köpes per meter.
/Emrik
Andreas Sköld
För mycket laddtryck
Inlägg: 140
Blev medlem: lör jan 24, 2009 1:23 pm
Ort: Degerfors

Inlägg av Andreas Sköld »

Fråga på din lokala tygaffär?

Annars har både Rusta och Biltema billg gummimatta som i mitt tycke blir bra mycke bättre.
Buy it,Use it,Break it,Fix it
subw000fer
Forumsberoende
Inlägg: 1304
Blev medlem: sön mar 29, 2009 8:26 pm
Ort: Norrtälje
Kontakt:

Inlägg av subw000fer »

Jag köpte en matta på Nordsjö :thumbright: de e väl en färgaffär eller nåt egentligen :P men tyckte iaf de blev bra :D kanske kan fixa en bild. svart är den, med lite grå i sig.

EDIT:
Jag letade på en tygaffär först med.. jag och kusinen kom in, såg ut som två frågetecken, sen får vi syn på en liten disk mitt bland allt tyg :P så frågar vi om hon har nåt man kan ha i bilen. hon dröjde lite med svar, vet inte om hon tänkte " är de seriösa? " eller om hon funderade på om hon hade nått :lol: men sen visar hon oss bort till en tygställning, "de här är de kraftigaste jag har " "jahaaa.. *kliar mig lite på hakan*" såg ut som årets arabmatta :P sen börja hon me massa tekniska termer som att den va tvungen att "follas" o grejjer :lol: då insåg jag att de nog inte va rätt affär att leta i :hihi:
Senast redigerad av subw000fer den fre aug 14, 2009 10:53 am, redigerad totalt 2 gång.
Robin A
The 242 is no more..
Banbil: Audi A8 Turbo Quattro
Användarvisningsbild
Roger Berglund
Sävar Turbo Racing
Inlägg: 1860
Blev medlem: lör jun 16, 2007 1:35 pm
Ort: Sävar
Kontakt:

Inlägg av Roger Berglund »

Tjenare emrik! , brorsan tipsar om på Rusta har dom svart konstgräs matta för en billig peng! :) ser exat ut som det man klär baslådan med etc :thumbright:
[Roger Berglund , 0705191509]
Vill ni ha något pulverlackat så är det bara att höra av sig!


För Proffs & Kvalitetsmedvetna
http://www.lube-tools.se
Generalagent för Cougar lubricants
Tel 090-52178
Motorsports oljor från Cougar.
Rak 40,50,60 mineral olja
Rak 40,50 helsyntet olja

Cougar 600 - 75w perfekt för Bmw Zf lådor samt Getrag lådor

Volvo 244 - 75 , B230 Turbo
502hk , 566 nm vid 2.0bar @ E85
Användarvisningsbild
coupe76
Forumsberoende
Inlägg: 745
Blev medlem: ons jul 25, 2007 5:03 pm
Ort: Mariestad

Inlägg av coupe76 »

Gå till en golvaffär, där säljer de golv :hihi:

Finns massor med olika heltäckningsmattor, konstgräs/altanmattor som är helt o-organiska dvs de ruttnar inte och så finns det vad någon kalla för baslådematta=nålfilt som finns i massa färger till hyfsat pris med.
Bygger Opel Kadett C Coupe.
Christ3r Lakkapää
David Herbertsson
Forumsberoende
Inlägg: 1341
Blev medlem: tor dec 21, 2006 5:53 pm
Ort: Varberg

Inlägg av David Herbertsson »

Jag köpte golvmatta på Bauhaus. Svart nålfiltsmatta för 49 kr kvm. Jag har kollat runt en del och dom andra jag hittade i golvaffärer va både dyrare och sämre..

/David
Camaro Turbo.
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=21&t=52292" onclick="window.open(this.href);return false;

Kadett C Turbo.
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=21&t=86085
Skriv svar