Daniel "Spiidfriik"

En liten presentation av er själv (frivillig)
Användarvisningsbild
Spiidfriik
För mycket laddtryck
Inlägg: 130
Blev medlem: tis aug 25, 2009 3:42 pm
Ort: Piteå

Daniel "Spiidfriik"

Inlägg av Spiidfriik »

Vet inte varför det har tagit mej så läge att komma hit, men... ehh... bättre sent än aldrig? =)

Jag är -74a och är uppvuxen i garaget. Är rätt bra på att fantisera ihop projekt och någorlunda bra på att påbörja dem men helt kass på att färdigställa tyvärr. Jag lever motorhobby i princip 24/7 och brukar besöka de flesta arrangemang i närområdet (inom 25 mil alltså) där det ska köras bil. Utställningar intresserar mej inte speciellt, det är prestanda som lockar mest.

Jag startade Race i Norr tillsammans med Gustaf "therealpinto" för ett antal år sedan. Konbana är min huvudinriktning där. Var även med och startade Nordsektionen av BMW Club Schweden när det begav sej.

Jag pillar gärna med motorstyrningar. Har meckat med det mesta som finns på en bil under åren, men föredrar helt klart el.

Äger i dagsläget (2010-01-23) 9st BMW plus en av annan sort, samt ett par MC och snöskotrar. Ovanligt många av dessa är ovanligt nära körbara dessutom! =)

Drifting är grenen för mej. Även konbana och riktig bana givetvis, men helst på sladd.

www.spiidfriik.com
Nissan Skyline GT-R (R33) -95
Toyota Supra Turbo (MA70) -89
Eagle Talon TSi AWD (G1B) -92
BMW 335d (F31) -14
+ några till.