Robin

En liten presentation av er själv (frivillig)
Användarvisningsbild
Kaxxen
Forumsberoende
Inlägg: 806
Blev medlem: sön aug 23, 2009 5:52 pm
Ort: Östersund/Offerdal

Robin

Inlägg av Kaxxen »

Tjena!
Mitt namn är Robin bengtsson, en biltokig kille på 17 år!
Har fastnat väldigt hårt för volvo och har skruvat sen ja va väldigt ung, bor i en liten by vid namn kaxås. Ligger 6mil utanför östersund :thumbright:

Går skola i östersund, där ja går inriktning: Karosseri & lack! :)
Största intresserna just nu är Folkrace, bygger bilar från scrath och tar emot alla tips ja får :)
Spenderar mestadels av min fritid i garaget, där ja håller på med en merca som ska göras till folkrace! :twisted:
Håller även på att ska få iordning en bus bil, en 242! Har mest troligt fått tag i en gammal rally kaross som ska göras i ordning med en turbo snurra :)

Slänger väl in en bild på bilen ja tävlar med för tillfället :) :thumbright:
Bild

Problem är ju inge ovanligt
:thumbdown:
Bild

Ja de va allt från mig nu för tillfället, hoppas ja inte skrev allt för knepigt!


Mvh/Robin
Användarvisningsbild
Lappen
För mycket laddtryck
Inlägg: 446
Blev medlem: mån jan 17, 2005 8:41 pm
Ort: Lödöse / GBG

Inlägg av Lappen »

Världmetropolen Kaxås... :wink:
Mor och hennes gubbe har stuga i Åflo, så Kaxås är ju av uppenbara själ välkända vidder.

Vart kör du folkrace, närheten av hemmet?
Körs Kaxbacken backtävlingen fortfarande eller har den dött ut?

Finns ICA Ladan kvar? Hur har det gått med bensinstationerna?
Har glömt snacka med morsan om ovanstående.

Kul att dyka på folk från denna ganska så lilla by som ändå har mycket som sätter den på kartan. (bl a en ganska unik bygdegård, Kaxbackenrallyt osv osv osv)
(//Lappen
-Daniel Sohlin-
Användarvisningsbild
Kaxxen
Forumsberoende
Inlägg: 806
Blev medlem: sön aug 23, 2009 5:52 pm
Ort: Östersund/Offerdal

Inlägg av Kaxxen »

ojdå, inte varje dag man ser nån som vet vart de ligger, hehe :D
Tävlar runt om i jämtland, tävlar i sponsorcupen och även andra tävlingar som körs! :)

Kaxbacken har tyvärr slutats kört, vilket ja tycker är väldigt synd då de va en fin folkfest! Ica ladan finns kvar, jag bor granne med ica, hehe! har kvar Birgersons bensin, de är nu mera privat! De är en väldigt trivsam och lugn by ( om man inte räknar med mina tester av bilar :thumbright: )

Mvh/ Robin
Skriv svar