TAXI674/Palle.

En liten presentation av er själv (frivillig)
Användarvisningsbild
Perkele70
Forumsberoende
Inlägg: 1058
Blev medlem: sön maj 06, 2007 9:48 am
Ort: ELDSMARK /GIDEÅ /ÖRNSKÖLDSVIK

TAXI674/Palle.

Inlägg av Perkele70 »

Hej alla glada skitar!;) Har varit out of bussines ett längre tag!för att göra en historia inte så lång! det började vid semestern...
Blev av med Jobbet elr rättare sagt uppsagd!slutade i fredags!för 4 veckor sedan hade jag funderingar då tanten va inte som VANLIGT...efter några hundra frågor på olika vis och olika vinklingar så fick jag fram att vi har nog vuxit ifrån varandra! Vilket då betyder att det är slut!Finito!Goodbye! Vi köpte vår drömkåk för 14 månader sedan...80kvm maskinhall,hann sätta in en koni 4 pelarlyft! samt dubbelgarage....ca 20 kvm+ en stor ladugård m en massa utrymme!525.000 va priset vi betalade....fick stora skälvan när det blev tal om att bli av med en kåk i shit creek bredbyn!innan vintern åxå! ett tips och ett samtal senare va kåken såld med lyft å allt för 565.000kr till en polare som hade precis samma intressen ...Bilar osv....Sen blev jag vinglig och hade svårt att andas trodde att man hade en stroke elr hjärt fuckup på G!Togs in akut på sjukan i ö-vik 3 dygn i karantän visade det sig att jag hade dubbelsidiglunginflammation med förträngning i halsen pga inflammation! 5 dagar på sjukan och 3 kg atibiotika och penicillin senare så sitter man här 4 veckor senare i en 2:a på 70 kvm med dubbelgarage för 2650 kr/mån i princip 0 kr i skuld på banken utan A-kassa men känner mig friare än på länge!Känner mig som om jag har blivit tryckt ner i skiten men har tagit mig upp till ytan!Vill tacka mina Goda vänner Ersviken,Backeliten och va fan du nu heter med veden....förlåt har det på tungan men den är bedövad av penicillin ännu!

TAXI674/Palle. döper om sig till Palle/Kubbe!.
har inga roliga bilar!;)
Användarvisningsbild
mattias
Admin
Inlägg: 10081
Blev medlem: ons okt 22, 2003 10:25 pm
Ort: Sävar
Kontakt:

Inlägg av mattias »

Det lät som en dryg men befriande resa det där. :shock:
Alltså dubbelsidig lunginflammation, det är grejer det. Du kunde ju lätt strukit med, jag menar svininfluensan är ju inget att oroa sig för.

Synd å bli av med stället du byggt upp där, men du låter inte helt missnöjd nu heller. Dubbelgarage med lägenhet, eller var det tvärtom? ;)

Du verkar ju pysslat med det mesta, så du reder dig garanterat.
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Användarvisningsbild
Perkele70
Forumsberoende
Inlägg: 1058
Blev medlem: sön maj 06, 2007 9:48 am
Ort: ELDSMARK /GIDEÅ /ÖRNSKÖLDSVIK

Inlägg av Perkele70 »

fick tag på en lägenhet med dubbelgarage!men den ä inte varm men en schysst dieselpanna så! :thumbright:
har inga roliga bilar!;)
readytorace
Forumsberoende
Inlägg: 919
Blev medlem: tis nov 01, 2005 10:44 am
Ort: Hoting

Inlägg av readytorace »

vet att du kommer att reda ut detta palle.vart lägenheten i kubbe?dubbelsidig lunginflamation hadde jag förra vintern var ingen höjdare vart en del hostande blod och halvtungt att prova göra nått.mvh morgan
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
Användarvisningsbild
Perkele70
Forumsberoende
Inlägg: 1058
Blev medlem: sön maj 06, 2007 9:48 am
Ort: ELDSMARK /GIDEÅ /ÖRNSKÖLDSVIK

Inlägg av Perkele70 »

readytorace skrev:vet att du kommer att reda ut detta palle.vart lägenheten i kubbe?dubbelsidig lunginflamation hadde jag förra vintern var ingen höjdare vart en del hostande blod och halvtungt att prova göra nått.mvh morgan
Röda huset vid bron! :thumbright:
har inga roliga bilar!;)
Skriv svar