Karlström från gotland :D

En liten presentation av er själv (frivillig)
Karlstroem
För lite laddtryck
Inlägg: 5
Blev medlem: tor jan 20, 2011 4:13 pm

Karlström från gotland :D

Inlägg av Karlstroem »

Tja överladdade galningar :D

Har nu hittat hit efter lodat runt på garaget.org och Sideways.nu några år..

vem är jag?
En 19 åring (född 1991) biltok med förkärlek till överladd.
Min första bil va en Volvo 945 Turbo med lite godis under huven, sen kom det o gick ett antal 244or av olika årsmodeller
även en och annan 744a till och med en nissan micra (! :shock: ) passerade mina ägarbevis. och drömmen om en drift bil blev större och större, och då i Juli 2010 införskaffade jag mig min japs, nissan 200sx s13, den ägde jag i 9dagar och har aldrig hatat en bil mer än den :P Liten, obekväm, trög, och när jag tänker efter förbaskat ful ^^ så jag gick tillbaka till svenskt stål o bytte bort riskokaren mot min nyvarande pärla, Volvo 744-90 16v turbo 400hk :)
Jag bor tillsammans med min underbara ängel Marie i en 2 rum o kökare mitt i visby.
När jag inte är på jobbet (där jag tillbringar 10timmar om dagen) eller i garaget (där jag tillbringar mina sista timmar av dygnet) och dricker öl, så är jag med vänner och dricker öl;)

Hur finansierar jag detta?
Tog studenten i Juni 2010 från Christopher Polhems gymnasiet inriktning anläggning. och har sedan 3dagar efter studenten jobbat vid Nordkalk Storungs i lärbro på gotland, ett kalkbrytningsföretag med stora framgångar. där sitter jag i princip 10timmar varenda vardag och i princip varje helg (vem sa att övertid är tråkigt ? :thumbright: ) väl där ute sitter jag och kör Gotlands största Lastmaskin en Komatsu WA700 även kallad inom företaget Victor2, där jag kör utlastning (lastar båtar).
När jag inte kör den slappar jag gärna runt i en Volvo L180E och lastar dumprar.

Hur fick jag mitt motorintresse?
Ja, med en mamma som dagisfröken och en far som äger en golvläggningsfirma , samt 2 äldre bröder, den ena Jobbar inom Telia Sonera Sverige och den andra studerar så ställer jag samma fråga som rubriken lyder, jag förstår inte riktigt heller hur mitt motorintresse kom till. i denna vanliga svensson familj som dessutom är tokiga i golf ( :doh: ) så skiljer jag mig från mängden med mitt intresse och ingen har något som helst svar på det.

Det var lite kortfattat (HAHAHAH) om mig :D