JLgaraget AB i Umeå

En liten presentation av er själv (frivillig)
Användarvisningsbild
JonasLinder
Forumsberoende
Inlägg: 566
Blev medlem: tis jan 02, 2007 7:00 pm
Ort: Umeå

JLgaraget AB i Umeå

Inlägg av JonasLinder »

Många har handlat delar av mig här på forumet och varit nöjda och tillslut så blev det helt enkelt för mycket jobb med att kunna ordna alla försäljningar på "fritiden" så jag sa upp mig från mitt jobb och startade JLgaraget AB som är beläget i Umeå.

Företagets sysslar med bilservice, däck, bilrekond och fälgriktning då vi har köpt in en fälgriktings maskin som även sticker av och breddar fälgar med lätthet.

Men för er på forumet som gillar/kör BMW så kommer JLgaraget AB att ta ett ännu högre kliv upp då det gäller att leverera begagnade delar till era bilar.
Företaget ska jobba typ som FIDDES GARAGE och bedriva del försäljning av endast BMW delar i alla olika karosser.

E12, E23, E21, E28, E30, E34, E38, E34, E36, E46 är karosseri modeller som det redan finns mängder av delar till men målet är att demontera ännu mera olika karosser för att kunna erbjuda ett så brett sortiment av begagnade delar som möjligt.

Då företaget är nystartat så kommer servicen att vara lite begränsad någon vecka till framöver pga diverse möten och för att ställa i ordning det sista med lokalerna, MEN SÖKER NI NÅGOT SÅ ÄR DET BARA ATT PM:A ELLER RINGA 070-2737773

Företagets hemsida är under uppbyggnad, tanken är att göra en webshop för begagnade bmw delar så det blir lätt och smidigt att beställa delar.
Avtal med posten är på gång för att kunna erbjuda smidiga frakt lösningar.


Jag lägger in lite bilder på nya lokalen så ni får se vad det handlar om, mer bilder kommer senare.

Mvh Jonas

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Mvh Jonas Linder
070-6636641
Bild