
Vi har gjort som så:
Glöm bort vatten rundt sylindrarna! Så bra är inte blocken.
Kopparpackning i typ 3mm tjocklek, utan hål till vattenkanalerna...
En svetstråd i blocket, och en i toppen. Den i blocket lite "utanför" den i toppen, så packningen kläms som ett liggande "S"
Fräsa anläggningsytor i kylkanalhålen i toppen, och löda inn stål brickor med silverlod. (då får du aldrig tryck i vattensystemet, du blåser inte kylare och slangar, vilket är en enorm säkkerhets-grej.
Så får du satsa på metanol och riktigt med laddtryck... PS, det går å ladda 3,5bar på e85... jag provade en repa...

Converterdump kan danielssons, om inte du vågar dom, prova a1perf.com!!
Problemet är at du behöver en rätt stor turbo, och i slutändan blir även converterdump för trögt. Jag slängde skiten när det blev för trögt. Tyvär är man nu beroende av lustgas...
Hadde det inte varit för stötstängerna, hadde manuell låda, typ dough nash, och launch control varit lösningen...
Men jag provade launch control på våran motor (lådan stod i neutral) och det blev ventiljusterning direkt efteråt....
MVH
Per-Åge