Turbo BelAir.
- Jens Gustavsson
- Sävar Turbo Racing
- Inlägg: 21681
- Blev medlem: mån sep 22, 2003 5:47 pm
- Ort: Tomterna/sävar
- Kontakt:
Re: Dragweek 2016 med Turbo BelAir. Snart är det dax.
bra jobbat!
True metal people wanna rock not pose!
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
- Kadett4wd
- Forumsberoende
- Inlägg: 10191
- Blev medlem: fre dec 23, 2005 10:49 pm
- Ort: Patrick Wetterskog Ludvika tel:0707928582
Re: Dragweek 2016 med Turbo BelAir. Snart är det dax.
Lite sämre hittils idag, men de tunar nog och kör en vända till(hoppas jag) efter street eliminator bla bla...
///AMG
Att jag blir tyst i långvariga oeniga diskussioner beror OFTAST på att det inte är lönt diskutera längre, inte att ni hade rätt
Varning! Alexander Erik Sjöberg, skriven i Gävle, Väldigt frekvent bedragare!
Att jag blir tyst i långvariga oeniga diskussioner beror OFTAST på att det inte är lönt diskutera längre, inte att ni hade rätt
Varning! Alexander Erik Sjöberg, skriven i Gävle, Väldigt frekvent bedragare!
Re: Dragweek 2016 med Turbo BelAir. Snart är det dax.
Enligt fejjan är dom på väg till Hebron igen och det är nog smart Behöver bara komma ur stage imorron så har dom officiellt överlevt Dragweek
- Kadett4wd
- Forumsberoende
- Inlägg: 10191
- Blev medlem: fre dec 23, 2005 10:49 pm
- Ort: Patrick Wetterskog Ludvika tel:0707928582
Re: Dragweek 2016 med Turbo BelAir. Snart är det dax.
attans.. ja det är dock det kloka valet =)
///AMG
Att jag blir tyst i långvariga oeniga diskussioner beror OFTAST på att det inte är lönt diskutera längre, inte att ni hade rätt
Varning! Alexander Erik Sjöberg, skriven i Gävle, Väldigt frekvent bedragare!
Att jag blir tyst i långvariga oeniga diskussioner beror OFTAST på att det inte är lönt diskutera längre, inte att ni hade rätt
Varning! Alexander Erik Sjöberg, skriven i Gävle, Väldigt frekvent bedragare!
- Pro-Mille
- Forumsberoende
- Inlägg: 1068
- Blev medlem: tor okt 12, 2006 12:38 am
- Ort: Torshälla
- Kontakt:
Re: Dragweek 2016 med Turbo BelAir. Snart är det dax.
Lite lugnare idag.
Bild från Indianapolis fotad av Kevin McKenna, vart en rejäl hjullyft och däckskak.
Släppte av gasen ca. 2sekunder efter starten pga däckskaket.
Vi ska köra med lite mer däcktryck idag och backa tändningen 3grader till när lustgasen skjuts in vid starten.
Lustgasen stryrs via VEMSet, går i automatiskt efter att jag släpper fotbromsen.
Launchcontrol ställd på 2800rpm, vi kopplade så att 3ans växel går in elektroniskt med ettan, då kan jag hålla bilen still
på högre varvtal.
Lustgasen går ur när 1.3bar laddtryck är uppnådd.
Bild från Indianapolis fotad av Kevin McKenna, vart en rejäl hjullyft och däckskak.
Släppte av gasen ca. 2sekunder efter starten pga däckskaket.
Vi ska köra med lite mer däcktryck idag och backa tändningen 3grader till när lustgasen skjuts in vid starten.
Lustgasen stryrs via VEMSet, går i automatiskt efter att jag släpper fotbromsen.
Launchcontrol ställd på 2800rpm, vi kopplade så att 3ans växel går in elektroniskt med ettan, då kan jag hålla bilen still
på högre varvtal.
Lustgasen går ur när 1.3bar laddtryck är uppnådd.
Re: Dragweek 2016 med Turbo BelAir. Snart är det dax.
Alltid fränt med gatbilar som hissar framhjulen!
Hoppas du har det riktigt bra i staterna!
Hoppas du har det riktigt bra i staterna!
-
- Ganska mycket laddtryck
- Inlägg: 66
- Blev medlem: tor apr 26, 2007 4:57 pm
- Ort: Täfteå, Fäbodsanden
Re: Dragweek 2016 med Turbo BelAir. Snart är det dax.
Mycket roligt att följa din framfart i staterna!
- Moparboy440
- Forumsberoende
- Inlägg: 501
- Blev medlem: tor jan 10, 2008 3:32 pm
- Ort: Finland
Re: Dragweek 2016 med Turbo BelAir. Snart är det dax.
Det var kul att följa din framfart på live feeden, hatten av för att du lyckades fullfölja dragweek!
Är du fortfarande i USA? Hade varit roligt om du hade kunnat skriva en fullständig berättelse om äventyret här på forumet.
Eller är jag den enda som är trött på facebook?
Är du fortfarande i USA? Hade varit roligt om du hade kunnat skriva en fullständig berättelse om äventyret här på forumet.
Eller är jag den enda som är trött på facebook?
How can you make good ideas sound so bad? I'm an engineer!
- Pro-Mille
- Forumsberoende
- Inlägg: 1068
- Blev medlem: tor okt 12, 2006 12:38 am
- Ort: Torshälla
- Kontakt:
Re: Dragweek 2016 med Turbo BelAir. Snart är det dax.
Kom hem ikväll, flög igår från Miami.
Vi lyckades överleva Dragweek, däremot kunde vi blivit trea i SuperStreet BigBlock PA.
Om Kieth Turk hade klassat upp som var meningen, vi själva märkte inte det föränns på torsdag.
Påtalade det till honom på fredagen men han ville inte klassa upp oss då.
Men vi är ändå nöja av att vi lyckades fullfölja hela tävlingen.
Som sagt fick jag en låda utan transbrake, tråkigt.
Kunde flyttat över det från min gamla men vågade inte det, ingen kul om även andra lådan skulle gå sönder.
Launchcontrol ställdes på 2800rpm, vi kopplade så att 3ans växel går in elektroniskt med ettan, då kan jag hålla bilen still
på högre varvtal.
På måndagen i Hebron NationalTrail Raceway fick vi börja med att byta bakaxelklump, min wavetrac diff började driva på ett hjul under söndagens test.
Hade en ny klump med spole och 3.89:1 utväxling 4.11 i förra klumpen.
Vart stressigt, missade första rundan. Vi stog i uppline i 2timmar och fick backa tillbaks till depån för
att "StreetEliminator" skulle köra.
När jag väl fick köra var jag helt utan fokus, trött och helt kass.
Missade på att kolla så jag fick upp avgastempen innan jag körde in i stage.
Därav ingen laddtryck alls i starten.
körde 11.77 130mph med usel 60fot på 1.9 sekunder.
Till dag två i Norwalk Summit Motorsportspark så tunades det bort lite bränsle på launchcontrol.
Körde klart bättre 10.14 145mph 1.69 i 60fot.
Men var inte nöjd, vi bestämde för att leta rätt på ett lustgassystem.
Hittade ett begagnat cheater system utan tub för 250$
Lånade en lustgastub och värmematta av ett annat team.
Bestyckades 75hk
Allt monterades i US131 Motorsports Raceway i Martin Michigan.
Första rundan ut körde jag 9.72 142mph komer inte ihåg 60foten.
Vi tunade bort lite bränsle vid högre laddtryck och bestyckade upp lustgasen till 85hk.
Bilen gick då 9.26 149mph 145 i 60fot
I Indianapolis testade vi med ännu mer gas men då gick bilen iväg så hårt att det blev däckskak, jag släppte av gasen under 2sekunder. Körde 9.46 149mph 1.52 i 60fot.
Vi ställde ventilerna och bytte lambdasond och bestämde att bege oss till nästa bana.
Sista dagen i Hebron NationalTrail Raceway.
Då körde jag direkt nytt pers bästa, 9.25 151mph 1.48 i 60fot.
Tunade lite till nästa runda och lyckades klämma ännu bättre tid.
9.22 151mph (244km/h) 1.47 i 60fot.
Vi åkte ner till Knoxville Tennessee dagen dagen efter.
En lagom tripp på 60 svenska mil.
Bilen servades där under ett par dagar, blev nya ventilfjädrar mm.
Vi åkte tisdag eftermiddag ner till Orlando över 100mil med bara tankstopp
Framme runt 5-6tiden på morgonen.
Planen var att testa på Orlando Speedworld på ondagen vilket vi lyckades med.
Första rundan var halkig. körde med hjulspinn bra bit ut. 9.87 148mph 1.68 i 60fot.
Börnade lite extra långt under andra vändan.
Körde 9.37 148mph 1.48i 60fot.
Luften verkade sämre så vi tunade på 2grader mer tändning.
körde 9.27 151mph 1.47 i 60fot.
Vi nöjde oss med det.
Bilen var fortfarande hel och kände att vi ville inte tuna på mer effekt.
Blev välbehövlig slappar dag på tordagen, ex. antal öl och grogg vid poolen och ute på krogarna
På fredagen rullade vi ner till Stuart, till Mats firma CopanCo.
Dojjan håller även till där och lastar containers.
Blev bad ute i havet och båttur i floden, så klart drog vi ut båten med Chevan
Åkte sedan ner till GET Logistics i Miami i söndags.
Susanne skeppar hem bilen och släpet åt mej.
Vi lyckades överleva Dragweek, däremot kunde vi blivit trea i SuperStreet BigBlock PA.
Om Kieth Turk hade klassat upp som var meningen, vi själva märkte inte det föränns på torsdag.
Påtalade det till honom på fredagen men han ville inte klassa upp oss då.
Men vi är ändå nöja av att vi lyckades fullfölja hela tävlingen.
Som sagt fick jag en låda utan transbrake, tråkigt.
Kunde flyttat över det från min gamla men vågade inte det, ingen kul om även andra lådan skulle gå sönder.
Launchcontrol ställdes på 2800rpm, vi kopplade så att 3ans växel går in elektroniskt med ettan, då kan jag hålla bilen still
på högre varvtal.
På måndagen i Hebron NationalTrail Raceway fick vi börja med att byta bakaxelklump, min wavetrac diff började driva på ett hjul under söndagens test.
Hade en ny klump med spole och 3.89:1 utväxling 4.11 i förra klumpen.
Vart stressigt, missade första rundan. Vi stog i uppline i 2timmar och fick backa tillbaks till depån för
att "StreetEliminator" skulle köra.
När jag väl fick köra var jag helt utan fokus, trött och helt kass.
Missade på att kolla så jag fick upp avgastempen innan jag körde in i stage.
Därav ingen laddtryck alls i starten.
körde 11.77 130mph med usel 60fot på 1.9 sekunder.
Till dag två i Norwalk Summit Motorsportspark så tunades det bort lite bränsle på launchcontrol.
Körde klart bättre 10.14 145mph 1.69 i 60fot.
Men var inte nöjd, vi bestämde för att leta rätt på ett lustgassystem.
Hittade ett begagnat cheater system utan tub för 250$
Lånade en lustgastub och värmematta av ett annat team.
Bestyckades 75hk
Allt monterades i US131 Motorsports Raceway i Martin Michigan.
Första rundan ut körde jag 9.72 142mph komer inte ihåg 60foten.
Vi tunade bort lite bränsle vid högre laddtryck och bestyckade upp lustgasen till 85hk.
Bilen gick då 9.26 149mph 145 i 60fot
I Indianapolis testade vi med ännu mer gas men då gick bilen iväg så hårt att det blev däckskak, jag släppte av gasen under 2sekunder. Körde 9.46 149mph 1.52 i 60fot.
Vi ställde ventilerna och bytte lambdasond och bestämde att bege oss till nästa bana.
Sista dagen i Hebron NationalTrail Raceway.
Då körde jag direkt nytt pers bästa, 9.25 151mph 1.48 i 60fot.
Tunade lite till nästa runda och lyckades klämma ännu bättre tid.
9.22 151mph (244km/h) 1.47 i 60fot.
Vi åkte ner till Knoxville Tennessee dagen dagen efter.
En lagom tripp på 60 svenska mil.
Bilen servades där under ett par dagar, blev nya ventilfjädrar mm.
Vi åkte tisdag eftermiddag ner till Orlando över 100mil med bara tankstopp
Framme runt 5-6tiden på morgonen.
Planen var att testa på Orlando Speedworld på ondagen vilket vi lyckades med.
Första rundan var halkig. körde med hjulspinn bra bit ut. 9.87 148mph 1.68 i 60fot.
Börnade lite extra långt under andra vändan.
Körde 9.37 148mph 1.48i 60fot.
Luften verkade sämre så vi tunade på 2grader mer tändning.
körde 9.27 151mph 1.47 i 60fot.
Vi nöjde oss med det.
Bilen var fortfarande hel och kände att vi ville inte tuna på mer effekt.
Blev välbehövlig slappar dag på tordagen, ex. antal öl och grogg vid poolen och ute på krogarna
På fredagen rullade vi ner till Stuart, till Mats firma CopanCo.
Dojjan håller även till där och lastar containers.
Blev bad ute i havet och båttur i floden, så klart drog vi ut båten med Chevan
Åkte sedan ner till GET Logistics i Miami i söndags.
Susanne skeppar hem bilen och släpet åt mej.
Re: Dragweek 2016 med Turbo BelAir. Snart är det dax.
Det var kul att se live!
- Kadett4wd
- Forumsberoende
- Inlägg: 10191
- Blev medlem: fre dec 23, 2005 10:49 pm
- Ort: Patrick Wetterskog Ludvika tel:0707928582
Re: Dragweek 2016 med Turbo BelAir. Snart är det dax.
Undrar om de andra åkte 2500miles också i sina bilar?
///AMG
Att jag blir tyst i långvariga oeniga diskussioner beror OFTAST på att det inte är lönt diskutera längre, inte att ni hade rätt
Varning! Alexander Erik Sjöberg, skriven i Gävle, Väldigt frekvent bedragare!
Att jag blir tyst i långvariga oeniga diskussioner beror OFTAST på att det inte är lönt diskutera längre, inte att ni hade rätt
Varning! Alexander Erik Sjöberg, skriven i Gävle, Väldigt frekvent bedragare!
- Pro-Mille
- Forumsberoende
- Inlägg: 1068
- Blev medlem: tor okt 12, 2006 12:38 am
- Ort: Torshälla
- Kontakt:
Re: Dragweek 2016 med Turbo BelAir. Snart är det dax.
Ett gäng bilder från resan.
Bild från Test & Tune på Knoxville Dragstrip fredagen 9/9
Richard Sahlström i mitten har varit till en stor hjälp med att fixa nya kontakter åt mej, han har känt
Larry Waddell sedan -94. Han hittade trailern som vi hade under hela resan mm.
Emil Larsson till vänster, våran tuner. Hans datafingrar går inte av hackor
Larry Waddell till höger.
Larry Waddell till vänster, utan hans hjälp hade denna resa inte varit möjlig.
Michael Thomas till höger, han fixade klistermärken till våran trailer. Han äger firman Bad Designs.
Första provkörningen med trailern efter bilen, i Heiskell Tennessee.
Juha "Tjoa" Forsman till vänster.
I kön till "Tech control" i Hebron på National Raceway
I kön till "Tech control" i Hebron på National Raceway
Vart folksamling runt bilen... Jänkarna vart impade av sleepern
Snigeln tittade fram
Dennis Klangebo och Magnus Frost från Norrlands Asconan
Efter besiktningen (Tech control) började vi med växellådsbyte.
Jake Preformance skulle leverat lådan 1:a september till Larry i Heiskell Tennessee.
Men vi fick den försenat upp till Hebron Ohio, Dennis Taylor (farsa till Alex Taylor som kör Camaro -67 LS turbo 8.68 i snitt) var schysst och körde upp den åt oss. Men vi märkte att det saknades ett stift i kontakten till lådan, öppnade tråget. Jo det var inget transbrake ventilhus där. SUCK!
Var bara att lyfta dit lådan ändå, vi vågade inte byta ventilhus.
Blev och banka till växellådstunneln lite extra pga nyare hus på lådan, oljeanslutningarna sitter inte lika.
Emil knåpade om elen till måndagen så att 3ans växel går in vid launchcontrol så att jag kunde hålla bilen still lättare.
I uppliningen på måndagen, första racedagen efter byte av bakaxelklumpen.
Körde pissiga 11.77 130mph med 1.9 i 60fot, var helt utan fokus då.
Första checkpointen dag 1
Andra checkponten dag 1
Vi åkte till Summit Motorsportspark i Norwalk, träffade på dessa grabbar.
Dom hade kört sönder deras startmotor, vi hade en ny reserv med oss som vi gav till dom
Dom beställde en ny från Summit som vi fick till US131 banan.
Summit Motorsports Park i Norwalk Ohio, i upplinigen.
Körde 10.14 145mph 1.69 i 60fot. Vi nöjde oss med den repan.
Började jaga efter ett lustgassystem istället, hittade ett begagnat cheater för Dominator fläns.
Jessie Madaffari Jr som kör Stepsiden hade lustgassystemet monterat på sin Pickis men använde inte det.
Jessie längst till höger.
Lusgasystemet.
Monte Smith fixade till bestyckning för 75hk och 85hk
Ett team lånade ut deras reserv lustgastub till oss, se vad glad jag blev
Första checkpointen dag 2
Andra checkpointen dag2
På US 131 Motorsports Park i Martin Michigan
Lustgassystemet monterades på morgonen under en regnskur, tur för oss.
Då han vi med att köra första rundan i "All in"
9.72 142mph, bilen gick så fett att den dog på slutet.
Efter lite tuning så körde vi nytt pers bästa. 9.26 149mph 1.45 i 60fot
Vi hade slut på rena shorts, och Meijer hade bara jeans för 9.99$
Var bara att köpa jeans och kapa av dom
Första checkpointen dag3
Andra checkpointen dag3
Vårat hangaround team Drunkweek var på TGI Fridays i Indianapolis (dom var 13pers).
Dom ville bjuda på grogg till oss efter dagen
Indianapolis tunade vi på lite mer lustgas. Men fick rejäla däckskak och hjullyft.
Släppte av gasen under 2sekunder, körde dock en 9.46 149mph 1.52 i 60fot ändå.
Vi nöjde oss med det och servade bilen istället. Ställde ventiler och bytte lambdasond.
Fick se att höger bakskärm vart lite knäckt efter repan.
Första checkpointen dag4
Andra checkpointen dag4
Tankningen av bilen under roadtripen mellan Indianapolis och Hebron
Sista racedagen i uppliningen
Lyckades klämma nytt pers bästa i första rundan, 9.25 151mph 1.48 i 60fot
I uppliningen till andra rundan
Emil tunar på till sista rundan
I uppliningen till andra rundan
YEAH!! 9.22 151mph (244km/h) 1.47 i 60fot nytt pers bästa igen
Prisutdelning.
Fick ett passande klistermärke av ett team
Kommer fler bilder av resan ner till Knoxville och Orlando Speedworld
Bild från Test & Tune på Knoxville Dragstrip fredagen 9/9
Richard Sahlström i mitten har varit till en stor hjälp med att fixa nya kontakter åt mej, han har känt
Larry Waddell sedan -94. Han hittade trailern som vi hade under hela resan mm.
Emil Larsson till vänster, våran tuner. Hans datafingrar går inte av hackor
Larry Waddell till höger.
Larry Waddell till vänster, utan hans hjälp hade denna resa inte varit möjlig.
Michael Thomas till höger, han fixade klistermärken till våran trailer. Han äger firman Bad Designs.
Första provkörningen med trailern efter bilen, i Heiskell Tennessee.
Juha "Tjoa" Forsman till vänster.
I kön till "Tech control" i Hebron på National Raceway
I kön till "Tech control" i Hebron på National Raceway
Vart folksamling runt bilen... Jänkarna vart impade av sleepern
Snigeln tittade fram
Dennis Klangebo och Magnus Frost från Norrlands Asconan
Efter besiktningen (Tech control) började vi med växellådsbyte.
Jake Preformance skulle leverat lådan 1:a september till Larry i Heiskell Tennessee.
Men vi fick den försenat upp till Hebron Ohio, Dennis Taylor (farsa till Alex Taylor som kör Camaro -67 LS turbo 8.68 i snitt) var schysst och körde upp den åt oss. Men vi märkte att det saknades ett stift i kontakten till lådan, öppnade tråget. Jo det var inget transbrake ventilhus där. SUCK!
Var bara att lyfta dit lådan ändå, vi vågade inte byta ventilhus.
Blev och banka till växellådstunneln lite extra pga nyare hus på lådan, oljeanslutningarna sitter inte lika.
Emil knåpade om elen till måndagen så att 3ans växel går in vid launchcontrol så att jag kunde hålla bilen still lättare.
I uppliningen på måndagen, första racedagen efter byte av bakaxelklumpen.
Körde pissiga 11.77 130mph med 1.9 i 60fot, var helt utan fokus då.
Första checkpointen dag 1
Andra checkponten dag 1
Vi åkte till Summit Motorsportspark i Norwalk, träffade på dessa grabbar.
Dom hade kört sönder deras startmotor, vi hade en ny reserv med oss som vi gav till dom
Dom beställde en ny från Summit som vi fick till US131 banan.
Summit Motorsports Park i Norwalk Ohio, i upplinigen.
Körde 10.14 145mph 1.69 i 60fot. Vi nöjde oss med den repan.
Började jaga efter ett lustgassystem istället, hittade ett begagnat cheater för Dominator fläns.
Jessie Madaffari Jr som kör Stepsiden hade lustgassystemet monterat på sin Pickis men använde inte det.
Jessie längst till höger.
Lusgasystemet.
Monte Smith fixade till bestyckning för 75hk och 85hk
Ett team lånade ut deras reserv lustgastub till oss, se vad glad jag blev
Första checkpointen dag 2
Andra checkpointen dag2
På US 131 Motorsports Park i Martin Michigan
Lustgassystemet monterades på morgonen under en regnskur, tur för oss.
Då han vi med att köra första rundan i "All in"
9.72 142mph, bilen gick så fett att den dog på slutet.
Efter lite tuning så körde vi nytt pers bästa. 9.26 149mph 1.45 i 60fot
Vi hade slut på rena shorts, och Meijer hade bara jeans för 9.99$
Var bara att köpa jeans och kapa av dom
Första checkpointen dag3
Andra checkpointen dag3
Vårat hangaround team Drunkweek var på TGI Fridays i Indianapolis (dom var 13pers).
Dom ville bjuda på grogg till oss efter dagen
Indianapolis tunade vi på lite mer lustgas. Men fick rejäla däckskak och hjullyft.
Släppte av gasen under 2sekunder, körde dock en 9.46 149mph 1.52 i 60fot ändå.
Vi nöjde oss med det och servade bilen istället. Ställde ventiler och bytte lambdasond.
Fick se att höger bakskärm vart lite knäckt efter repan.
Första checkpointen dag4
Andra checkpointen dag4
Tankningen av bilen under roadtripen mellan Indianapolis och Hebron
Sista racedagen i uppliningen
Lyckades klämma nytt pers bästa i första rundan, 9.25 151mph 1.48 i 60fot
I uppliningen till andra rundan
Emil tunar på till sista rundan
I uppliningen till andra rundan
YEAH!! 9.22 151mph (244km/h) 1.47 i 60fot nytt pers bästa igen
Prisutdelning.
Fick ett passande klistermärke av ett team
Kommer fler bilder av resan ner till Knoxville och Orlando Speedworld
Senast redigerad av Pro-Mille den sön okt 23, 2016 1:38 am, redigerad totalt 3 gång.
Re: Dragweek 2016 med Turbo BelAir. Snart är det dax.
Vi väntar otåligt på fortsättningen!
Skickat från min SM-G389F via Tapatalk
Skickat från min SM-G389F via Tapatalk
"När HX60 talar lyssnar man"
Gammalt dragracingordspråk.
Gammalt dragracingordspråk.
- Pro-Mille
- Forumsberoende
- Inlägg: 1068
- Blev medlem: tor okt 12, 2006 12:38 am
- Ort: Torshälla
- Kontakt:
Re: Turbo BelAir Survived Dragweek. Vad händer här näst?!
Film "timelapse" från Indianapolis till Hebron dag fyra och sista racedagen från Hebron.
https://youtu.be/IIr_E3ivlQ8
https://youtu.be/IIr_E3ivlQ8
- Performance_seeker
- Forumsberoende
- Inlägg: 886
- Blev medlem: mån sep 19, 2011 1:48 pm
- Ort: Nordmaling
Re: Turbo BelAir Survived Dragweek. Vad händer här näst?!
Tack för alla fina bilder och videos!
Martin, Mopar 512 cui, E85, MegaSquirt MS3X fully sequential ign. & inj.