Denna vecka vart min första turbobil inhandlad
En väldigt orostig Nissan 180zx Lätt trimmad med intercooler från en 95'a och en lite större Garret snurra.
Ska fixa lite bilder men har onekligen förlagt min kamera som dom finns på
Har några små problem vid detta tillfälle
Bilen går inte
Kallt Kallt Kallt garage
7 "enkla" 2'or
Ofungerande kamm spännare (kuggat över? oh jha, men åtgärdat utan ventil haveri)
2orna ger jag blanka F**n i bara för att jag kan (sen är det ju inget problem en eftersom den inte går)
men att bilen inte vill tända även då den har soppa luft och gnista
får mej att nästan dra håret av mej
Denna charmiga bil har 2 tändstift per cylinder och dubbla tändsystem
med enkel fördelare. med i paketet inkluderas även ett motorutrymme
som är 2 storlekar förlitet
Har tänkt mej att fota lite medan jag jobbar och förhoppningsvis om 1000 år när jag är klar
(6 sidor senare) så har jag en drifting bil med lite mer kräm i än dom 200 hästar som inte riktigt har kommit till startlinjen än
Blir säkerligen mycket roligt när jag väl har fått den att starta

Oh den är vit med 4.5" slutrör (Ha Ha stadsbussarna! ägd)
om den syns på stan (sundsvall) så tveka inte å tuta för jag kör som en idiot
Edit: Bilder uppe men asfula
Laddar 0.8 bar så som jag fick den och det ska även sparkas upp till 1.2 minst (iaf hoppas jag att jag är realistisk) så det blir lite krut i rutan