En vanlig grå 940 B230 8V! -SÅLD

Projektrådar med information och bilder om olika byggen
Wikstrom
För mycket laddtryck
Inlägg: 490
Blev medlem: mån maj 17, 2010 3:27 pm
Ort: Boden

Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex

Inlägg av Wikstrom »

Jaha och sen då?
Johannes wikström
0768486335

"Så en Rejäl vebo är ett måste i vart hushåll om de ska bli nå ordning på livet." - Jonas N
Användarvisningsbild
Deztallica
Forumsberoende
Inlägg: 676
Blev medlem: fre jul 03, 2009 6:23 pm
Ort: Haninge

Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex

Inlägg av Deztallica »

-Vad hände sen? Undrade ingen. Det ska jag ta och berätta nu.

Jag har inte ens råd att finansiera mitt tunga missbruk och har bland annat fått modifiera de dagliga heroininjektionerna med diverse egenkomposerade blandningar på olika narkotikapreparat, oregano och sömntabletter som nu får injiceras genom en ombyggd bläckpenna all out Pelican Bay style. Kort och gott, livet leker.
Bilen har stått orörd i några månader nu på grund av mina återkommande blodförgiftningar som jag inte kan förstå vart dom kommer ifrån.

Jag har vid upprepade försök försökt med suicidala överdoser på vispgrädde i hopp om någon dödlig kolesterolchock, så att man vid obduktionen bara ser att jag dog av vansinnigt osunda matvanor och inte extrem psykisk instabilitet, ser bättre ut på CV't om jag måste söka nytt jobb i efterlivet. Jag vet inte hur det ser ut där, så det är lika bra att komma förberedd. Jag har packat diverse bra att ha saker till dödsresan med saker som tandborste, crosstidningar, kokbok, tio,tolv kassar 70- och 80-talsporr och en flaska rom.
Folk kallar mig för pessimist men jag tycker att det är smart. Antingen får jag glänsa med att jag hade rätt eller så blir jag positivt överraskad.

Jag får väl presentera det jag gjorde senast, vilket var drygt två månader sen.
Men jag ser det som att jag har gott om tid. Det är väl typ elva månader till våren.


Bild
Köpte en sån här vaddetnuärförnågot.


Bild
Köpte delar och la upp allt annat än snyggt på en tillfällig bänk, då hela garaget är överfullt redan.


Bild
Satt en stund i mina mögliga stolar och skrek vansinnigt högt och torrbröt lite i spakarna.


Bild
Som vanligt så passar inte skiten jag köper så jag fick fräsa av den i en ranglig fräsgrej från 1912 med ett frässtål gjort av granit och ingefära.


Bild
Ingen aning om vad som är rätt eller fel så istället för att fundera så gräver jag.


Bild
Så nu är mitt block trasigt och har stått så där ett tag och åldershärdat eller något. Är nog ganska rostigt vid det här laget.


Där är jag nu. Framtiden ser mörk ut. Jag hade sålt hela skiten för länge sedan om jag bara hade orkat ta tag i att göra en annons.
Jag är nästan så trött på allt att jag nästan kan ge bort bilen, eller byta den mot någon annan, mindre krävande hobby. Typ Hotwheels.
Hade det inte varit för att jag har ett jobb att gå till som inte betalar någonting så hade jag inte lämnat soffan om huset så brann.
Det är inte depression om det är ett konstant sinnestillstånd. Eller var det då det var det?

Hur som helst. Jag satsar på att äta ihjäl mig.

Tack för idag dagboken,
Stilåfason,
Heppåre!
Gillar du okunskap, obstinat kan-självande och ständiga misstag så är du välkommen till mitt garage.
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
kymi
Lite mer laddtryck
Inlägg: 43
Blev medlem: ons apr 08, 2009 11:48 pm
Ort: Kristianstad

Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex

Inlägg av kymi »

Vad har hänt?En av ytterst få,om kanske tom den enda,positiva uppdateringen i denna tråden.Känns konstigt att läsa.Hur går det med hojen?Har den skurit fler gånger?
Andreas Nilsson
Wikstrom
För mycket laddtryck
Inlägg: 490
Blev medlem: mån maj 17, 2010 3:27 pm
Ort: Boden

Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex

Inlägg av Wikstrom »

av förödelsen på bilderna, lär vi inte få se den här kärran på gatebil mantorp`?
Johannes wikström
0768486335

"Så en Rejäl vebo är ett måste i vart hushåll om de ska bli nå ordning på livet." - Jonas N
Användarvisningsbild
Deztallica
Forumsberoende
Inlägg: 676
Blev medlem: fre jul 03, 2009 6:23 pm
Ort: Haninge

Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex

Inlägg av Deztallica »

Mycket riktigt så får den stå kvar i sin gravplats. Och den hade nog inte varit välkommen ändå.
Gillar du okunskap, obstinat kan-självande och ständiga misstag så är du välkommen till mitt garage.
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
T Landholm
Forumsberoende
Inlägg: 986
Blev medlem: tis jul 06, 2010 10:05 pm
Ort: Stockholm, Haninge

Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex

Inlägg av T Landholm »

Hör och häpna, det händer saker.... Toppen har fått smaka på fräskronan i Landholm's Powergarage :thumbright:

Bild
Tommy Landholm
pajsarn
För mycket laddtryck
Inlägg: 172
Blev medlem: ons jan 28, 2009 6:57 pm
Ort: Växjö, Småland

Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex

Inlägg av pajsarn »

Vart har du köpt den du gör ringspår i blocket med?
Användarvisningsbild
Deztallica
Forumsberoende
Inlägg: 676
Blev medlem: fre jul 03, 2009 6:23 pm
Ort: Haninge

Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Slutet är här!

Inlägg av Deztallica »

Jag har tröttnat och säljer iväg allt.
Gillar du okunskap, obstinat kan-självande och ständiga misstag så är du välkommen till mitt garage.
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
Användarvisningsbild
Emil Sundquist
För mycket laddtryck
Inlägg: 356
Blev medlem: ons jul 29, 2015 8:37 pm
Ort: Kisa

Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex

Inlägg av Emil Sundquist »

Neeej har sträckläst den bästa tråden hitils på sävar så nu är det du som behåller ditt halvdana skrot och bygger vidare!

Opel omega 3.2v6 turbo
Opel kadett c18xe weber
Pegga partner 1.4i aka gröna faran
Användarvisningsbild
Love
För mycket laddtryck
Inlägg: 301
Blev medlem: mån okt 31, 2005 10:32 am
Ort: Bollnäs

Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Slutet är här!

Inlägg av Love »

Deztallica skrev:Jag har tröttnat och säljer iväg allt.
Vafalls! Har pillren tagit slut? Isåfall har jag nog några jag kan skicka! (kan skicka med dom små blå också då jag inte vill ha mera ungar) ger du upp nu så har vi andra bara vår egen misär att gräva ner oss i,och vill ju väldigt gärna läsa om din också!

Förövrigt har jag konstaterat att motorsport är något dyrare än knark,men lika beroendeframkallande enligt dom som testat.

Kom just på en sak till,går symaskinsförsäljningen dåligt kan du alltid extraknäcka som författare eller nå'n annan skrivande sysselsättning för det är du ju bara halvvärdelös på :D
Senast redigerad av Love den tor okt 22, 2015 7:20 am, redigerad totalt 1 gånger.
"När HX60 talar lyssnar man"
Gammalt dragracingordspråk.
lewwan
För mycket laddtryck
Inlägg: 177
Blev medlem: sön aug 04, 2013 6:34 pm
Ort: Umeå

Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex

Inlägg av lewwan »

Nej du kan ju inte bara ge upp sådär.... Nu tar du dig i kragen och fortsätter! Ta ett sms lån om det sitt i degen :lakrits: :lol:
Volvo 242 -75 454hk/600nm
robinb3rgsten
För mycket laddtryck
Inlägg: 289
Blev medlem: tor feb 05, 2015 9:54 pm

Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex

Inlägg av robinb3rgsten »

Ja hejar på dig vem vill ibte få gotta sig i att andra också kan göra nåt halvdant;)
Användarvisningsbild
Deztallica
Forumsberoende
Inlägg: 676
Blev medlem: fre jul 03, 2009 6:23 pm
Ort: Haninge

Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex

Inlägg av Deztallica »

Tack för eran uppmärksamhet, vart den nu kom ifrån.

Det känns så här.
Jag har varken tid eller lust längre, då kan jag lika gärna sälja iväg allt och bränna pengarna på narkotika och prostituerade.
Jag har inte gett upp, jag har omvärderat. Okej, jag har gett upp.

Så är Ni sugen på något, hojta till så kan jag gladeligen ignorera dig då jag innerst inne inte vill sälja.

Hej och på återseende.
Gillar du okunskap, obstinat kan-självande och ständiga misstag så är du välkommen till mitt garage.
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
Användarvisningsbild
J00r
För mycket laddtryck
Inlägg: 408
Blev medlem: fre jan 29, 2010 1:06 am
Ort: Skellefteå
Kontakt:

Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex

Inlägg av J00r »

Såg att du säljer iväg allt i förmån till vad? Man kan ju hoppas du bränner pengarna på något häftigt iaf. Rock on. :headbang:
Jonas Almqvist
Användarvisningsbild
Deztallica
Forumsberoende
Inlägg: 676
Blev medlem: fre jul 03, 2009 6:23 pm
Ort: Haninge

Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex

Inlägg av Deztallica »

Det står ju i inlägget ovanför. Är du sugen?
Gillar du okunskap, obstinat kan-självande och ständiga misstag så är du välkommen till mitt garage.
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
Skriv svar