Opel Kadett Overload Racing B230 8v
-
- Forumsberoende
- Inlägg: 587
- Blev medlem: lör dec 11, 2010 4:32 pm
- Ort: Kungsör
Opel Kadett Overload Racing B230 8v
Tjenare!
Jag har aldrig haft någon byggtråd tidigare men nu så tänkte jag försöka skapa en tråd som kommer innehålla en kort summering av tiden hittills med Kadetten men även vintern/sommarens vidareutveckling av bilen.
Jag och min bror byggde under 2012-2013 en BMW E30 Turbo med nästan 500hk men i december 2013 hade jag ledsnat på att köra sönder drivlinan så fort man lyckades få fäste, visste att Kadetten stod med rasad motor så chansade och hörde efter om ett byte och så blev det. Motorn var i stort sett bara skrot i Kadetten och tyvärr hade även en hel del annat förfallit under åren som gått. Har bytt och utvecklat mycket sedan dess! Det finns kanske några här som känner igen bilen och den har faktiskt funnits att beskåda i en byggtråd här på Sävarturbo när den byggdes från första början, bilen byggdes då aldrig helt färdig utan såldes när den nästan var färdig.
Efter otur med oärliga säljare och diverse annat strul som har tömt plånboken både en och två gånger så började det till slut flyta på hyffsat i somras. Körde några race men tyvärr endast ett med riktig tidtagning på 402m, fick dessutom släppa av strax innan mål då huven höll på att vika sig! Trevligt med lätt bil men glasfiber är inte så stabilt alla gånger, hehe! Körde 10,68 den repan och det var man väl ganska glad över så när jag passerade depån på väg tillbaka till en lång kö för att testa en ny repa så slängde vi av huven, nu skulle jag åka fortare!
När det äntligen var dags för körning så värmde jag lite och sen efter en stund på launchen så blir granen äntligen grön och då släpper jag kopplingen och bilen tvärdör.... Rullar bakåt ner i depån och upptäcker där att rörstiftet till kamdrevet har gått av och ventiler har haft kontakt med kolvarna. Lastade då bilen och åkte hem och ställde in den i garaget för körningen 2014 var ändå slut.
Efter någon vecka så lyftes toppen och kolvarna hade klarat sig bra med endast några små hack från 2st ventiler. Rev ner toppen i delar och 2st ventiler fick bytas ut då dom var lite krokiga, men ändå inte så pass illa som jag hade föreställt mig innan jag rev Toppen har kontrollerats men inga synliga skador där så det var skönt! Inhandlade 2st nya ventiler och när ändå alla ventiler var lösa så blev en back cut slipad för att förbättra flödet något.
Min bror ville börja bygga lite på sin 740 Turbo och jag ville bygga ny motor så han fick köpa min bottendel så jag fick loss lite pengar till att köpa delar. Toppen flödar hyffsat så den behåller jag till den nya motorn!
Nu är block, JE kolvar och H-profil inhandlat så bara att sätta igång med den nya motorn!
Ber om ursäkt för massor av text så ska försöka kompensera med några bilder nu
Mer info om bilen finns här: http://www.garaget.org/?car=344443
Jag har aldrig haft någon byggtråd tidigare men nu så tänkte jag försöka skapa en tråd som kommer innehålla en kort summering av tiden hittills med Kadetten men även vintern/sommarens vidareutveckling av bilen.
Jag och min bror byggde under 2012-2013 en BMW E30 Turbo med nästan 500hk men i december 2013 hade jag ledsnat på att köra sönder drivlinan så fort man lyckades få fäste, visste att Kadetten stod med rasad motor så chansade och hörde efter om ett byte och så blev det. Motorn var i stort sett bara skrot i Kadetten och tyvärr hade även en hel del annat förfallit under åren som gått. Har bytt och utvecklat mycket sedan dess! Det finns kanske några här som känner igen bilen och den har faktiskt funnits att beskåda i en byggtråd här på Sävarturbo när den byggdes från första början, bilen byggdes då aldrig helt färdig utan såldes när den nästan var färdig.
Efter otur med oärliga säljare och diverse annat strul som har tömt plånboken både en och två gånger så började det till slut flyta på hyffsat i somras. Körde några race men tyvärr endast ett med riktig tidtagning på 402m, fick dessutom släppa av strax innan mål då huven höll på att vika sig! Trevligt med lätt bil men glasfiber är inte så stabilt alla gånger, hehe! Körde 10,68 den repan och det var man väl ganska glad över så när jag passerade depån på väg tillbaka till en lång kö för att testa en ny repa så slängde vi av huven, nu skulle jag åka fortare!
När det äntligen var dags för körning så värmde jag lite och sen efter en stund på launchen så blir granen äntligen grön och då släpper jag kopplingen och bilen tvärdör.... Rullar bakåt ner i depån och upptäcker där att rörstiftet till kamdrevet har gått av och ventiler har haft kontakt med kolvarna. Lastade då bilen och åkte hem och ställde in den i garaget för körningen 2014 var ändå slut.
Efter någon vecka så lyftes toppen och kolvarna hade klarat sig bra med endast några små hack från 2st ventiler. Rev ner toppen i delar och 2st ventiler fick bytas ut då dom var lite krokiga, men ändå inte så pass illa som jag hade föreställt mig innan jag rev Toppen har kontrollerats men inga synliga skador där så det var skönt! Inhandlade 2st nya ventiler och när ändå alla ventiler var lösa så blev en back cut slipad för att förbättra flödet något.
Min bror ville börja bygga lite på sin 740 Turbo och jag ville bygga ny motor så han fick köpa min bottendel så jag fick loss lite pengar till att köpa delar. Toppen flödar hyffsat så den behåller jag till den nya motorn!
Nu är block, JE kolvar och H-profil inhandlat så bara att sätta igång med den nya motorn!
Ber om ursäkt för massor av text så ska försöka kompensera med några bilder nu
Mer info om bilen finns här: http://www.garaget.org/?car=344443
Senast redigerad av Kim Norgren den tis aug 09, 2016 11:48 am, redigerad totalt 10 gång.
Kim Norgren
Overload Racing Volvo 142
076-0175311
Med stöd från: Krilles Motor i Torshälla, Mikael Janssons Åkeri AB, MIKAB.se, Mälarhydralik i Köping och LMR.se
Besök oss gärna på Facebook: https://m.facebook.com/profile.php?id=531689153511705 (eller sök på Overload Racing). Overload Racing finns även på Instagram
PB 2019 5,72/9,05
PB 2018 Ingen tid
PB 2017 6,0/9,64
Overload Racing Volvo 142
076-0175311
Med stöd från: Krilles Motor i Torshälla, Mikael Janssons Åkeri AB, MIKAB.se, Mälarhydralik i Köping och LMR.se
Besök oss gärna på Facebook: https://m.facebook.com/profile.php?id=531689153511705 (eller sök på Overload Racing). Overload Racing finns även på Instagram
PB 2019 5,72/9,05
PB 2018 Ingen tid
PB 2017 6,0/9,64
Re: Opel Kadett Overload Racing
Vad var det för 60-fot och tid på 201m på den repan?
- * * * NXJ * * *
- Forumsberoende
- Inlägg: 2435
- Blev medlem: tis aug 30, 2005 9:49 pm
- Ort: Strängnäs (Född, uppväxt i Ume)
- Kontakt:
Re: Opel Kadett Overload Racing
NXJ
Niklas Jonsson Mikaloff
- - - - - - - - - - - - - -
-Volvo Pv taksänkt mm
-BusJapanHoj
-VW Tiguan
-Ford Focus TDCI Titanium
- - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - -
-Volvo Pv taksänkt mm
-BusJapanHoj
-VW Tiguan
-Ford Focus TDCI Titanium
- - - - - - - - - - - - -
-
- Forumsberoende
- Inlägg: 587
- Blev medlem: lör dec 11, 2010 4:32 pm
- Ort: Kungsör
Re: Opel Kadett Overload Racing
Ingen vidare tid där men 1,50 60fot och 6,84 på 201m. Hoppas på att förbättra detta en del under 2015Steve skrev:Vad var det för 60-fot och tid på 201m på den repan?
Hade problem med att få i växlarna förra året så man fick växla ganska lugnt för att dom skulle gå i ordentligt, var man för snabb på att växla så blev det precis som att man lagt i friläge.
Startar på 2ans växel så växlingen mellan 2an och 3an finns det lite tid att putsa bort. (Tappade även ganska mycket effekt mellan växlarna pga av detta).
Måste tillägga att en "ny" ZF växellåda ligger i garaget så den ska dit innan sommaren!
Tack* * * NXJ * * * skrev:
NXJ
Kim Norgren
Overload Racing Volvo 142
076-0175311
Med stöd från: Krilles Motor i Torshälla, Mikael Janssons Åkeri AB, MIKAB.se, Mälarhydralik i Köping och LMR.se
Besök oss gärna på Facebook: https://m.facebook.com/profile.php?id=531689153511705 (eller sök på Overload Racing). Overload Racing finns även på Instagram
PB 2019 5,72/9,05
PB 2018 Ingen tid
PB 2017 6,0/9,64
Overload Racing Volvo 142
076-0175311
Med stöd från: Krilles Motor i Torshälla, Mikael Janssons Åkeri AB, MIKAB.se, Mälarhydralik i Köping och LMR.se
Besök oss gärna på Facebook: https://m.facebook.com/profile.php?id=531689153511705 (eller sök på Overload Racing). Overload Racing finns även på Instagram
PB 2019 5,72/9,05
PB 2018 Ingen tid
PB 2017 6,0/9,64
-
- Forumsberoende
- Inlägg: 587
- Blev medlem: lör dec 11, 2010 4:32 pm
- Ort: Kungsör
Re: Opel Kadett Overload Racing
När är det nya blocket toppdeckat och spåren för oringarna är färdiga. JE kolvar och H-profil är inhandlat så jag ska försöka ta bort lite färg på blocket i helgen och i nästa vecka blir det nog att lämna iväg blocket för borrning.
Kim Norgren
Overload Racing Volvo 142
076-0175311
Med stöd från: Krilles Motor i Torshälla, Mikael Janssons Åkeri AB, MIKAB.se, Mälarhydralik i Köping och LMR.se
Besök oss gärna på Facebook: https://m.facebook.com/profile.php?id=531689153511705 (eller sök på Overload Racing). Overload Racing finns även på Instagram
PB 2019 5,72/9,05
PB 2018 Ingen tid
PB 2017 6,0/9,64
Overload Racing Volvo 142
076-0175311
Med stöd från: Krilles Motor i Torshälla, Mikael Janssons Åkeri AB, MIKAB.se, Mälarhydralik i Köping och LMR.se
Besök oss gärna på Facebook: https://m.facebook.com/profile.php?id=531689153511705 (eller sök på Overload Racing). Overload Racing finns även på Instagram
PB 2019 5,72/9,05
PB 2018 Ingen tid
PB 2017 6,0/9,64
- Pro-Mille
- Forumsberoende
- Inlägg: 1068
- Blev medlem: tor okt 12, 2006 12:38 am
- Ort: Torshälla
- Kontakt:
Re: Opel Kadett Overload Racing
Bara ett tips, bästa är alltid att måla motorblock mm, precis innan montering eller ännu bättre när det är monterat.
Har varit med flera gånger när Engson Motor mfl, har svurit om att folk målar det innan.
Färgen släpper när man tvättar blocket i ångtvätten.
Har varit med flera gånger när Engson Motor mfl, har svurit om att folk målar det innan.
Färgen släpper när man tvättar blocket i ångtvätten.
Re: Opel Kadett Overload Racing
Kul att se vad som händer på vinter uppdateringarna kim! Ska bli kul att se när 9an sitter i sommar!
-
- Forumsberoende
- Inlägg: 587
- Blev medlem: lör dec 11, 2010 4:32 pm
- Ort: Kungsör
Re: Opel Kadett Overload Racing
Mycket bra tips Jimmy men det var något sånt jag tänkt mig, borstar bort lite färg bara.Pro-Mille skrev:Bara ett tips, bästa är alltid att måla motorblock mm, precis innan montering eller ännu bättre när det är monterat.
Har varit med flera gånger när Engson Motor mfl, har svurit om att folk målar det innan.
Färgen släpper när man tvättar blocket i ångtvätten.
Tack Janne! Ja det vore sjukt kul om man kunde få till en 9a till sommaren, men det är kanske att hoppas på för mycketskogis skrev:Kul att se vad som händer på vinter uppdateringarna kim! Ska bli kul att se när 9an sitter i sommar!
Upp med en byggtråd på ditt fina bygge!
Kim Norgren
Overload Racing Volvo 142
076-0175311
Med stöd från: Krilles Motor i Torshälla, Mikael Janssons Åkeri AB, MIKAB.se, Mälarhydralik i Köping och LMR.se
Besök oss gärna på Facebook: https://m.facebook.com/profile.php?id=531689153511705 (eller sök på Overload Racing). Overload Racing finns även på Instagram
PB 2019 5,72/9,05
PB 2018 Ingen tid
PB 2017 6,0/9,64
Overload Racing Volvo 142
076-0175311
Med stöd från: Krilles Motor i Torshälla, Mikael Janssons Åkeri AB, MIKAB.se, Mälarhydralik i Köping och LMR.se
Besök oss gärna på Facebook: https://m.facebook.com/profile.php?id=531689153511705 (eller sök på Overload Racing). Overload Racing finns även på Instagram
PB 2019 5,72/9,05
PB 2018 Ingen tid
PB 2017 6,0/9,64
- Jens Gustavsson
- Sävar Turbo Racing
- Inlägg: 21681
- Blev medlem: mån sep 22, 2003 5:47 pm
- Ort: Tomterna/sävar
- Kontakt:
Re: Opel Kadett Overload Racing
kul att ni lägt upp en tråd på detta bygge. hjälper gärna till på nått vis om jag kan!
fränt med 8V volvo på strippen
mvh jens
fränt med 8V volvo på strippen
mvh jens
True metal people wanna rock not pose!
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
-
- Forumsberoende
- Inlägg: 587
- Blev medlem: lör dec 11, 2010 4:32 pm
- Ort: Kungsör
Re: Opel Kadett Overload Racing
Kul att du gillar bilen Jens!Jens Gustavsson skrev:kul att ni lägt upp en tråd på detta bygge. hjälper gärna till på nått vis om jag kan!
fränt med 8V volvo på strippen
mvh jens
Det var väl dags för en tråd nu, skulle egentligen ha gjort det mycket tidigare då man redan gjort mycket. Men bättre sent än aldrig!
Ja 8V på strippen blir tyvärr mer och mer ovanligt så då är det extra kul att köra just det
Riktigt schysst att du erbjuder din hjälp, det är guld värt och jag hör av mig!
Mvh
Kim Norgren
Overload Racing Volvo 142
076-0175311
Med stöd från: Krilles Motor i Torshälla, Mikael Janssons Åkeri AB, MIKAB.se, Mälarhydralik i Köping och LMR.se
Besök oss gärna på Facebook: https://m.facebook.com/profile.php?id=531689153511705 (eller sök på Overload Racing). Overload Racing finns även på Instagram
PB 2019 5,72/9,05
PB 2018 Ingen tid
PB 2017 6,0/9,64
Overload Racing Volvo 142
076-0175311
Med stöd från: Krilles Motor i Torshälla, Mikael Janssons Åkeri AB, MIKAB.se, Mälarhydralik i Köping och LMR.se
Besök oss gärna på Facebook: https://m.facebook.com/profile.php?id=531689153511705 (eller sök på Overload Racing). Overload Racing finns även på Instagram
PB 2019 5,72/9,05
PB 2018 Ingen tid
PB 2017 6,0/9,64
-
- Forumsberoende
- Inlägg: 587
- Blev medlem: lör dec 11, 2010 4:32 pm
- Ort: Kungsör
Re: Opel Kadett Overload Racing
Blocket är nu inlämnat för borrning och "mitt nya" recept inför sommaren ser ut så här:
B230FT block från -97
Toppdeckat och oringat för pianotråd
Borrat med stressplatta
H-profil vevstakar
JE kolvar 96,50
Allt blir balanserat och vikt justerat
Stödgördel med ARP till ramlagren (har inte riktigt bestämt mig ännu om det är nödvändigt)
Högflödes oljepump
Lite portad 530 topp med 36/48 rostfria ventiler, något omgjorda förbränningsrum
Flödar: 10mm-189,7cfm, 12mm-199,7cfm, 14mm-202,5cfm, 16mm-206,1cfm
GL34 kamaxel från Jens här på Sävar
Duration ca 300* och 263* vid 1,27mm och 13,5mm lyft
Nockvinkel 111
Enkelfjädrar med anpassat inspänningsmått efter kamaxeln och titan retrainer
Custombyggt grenrör och insug med plenum och 4" spjällhus
4" IC med 3" anslutningar
50mm avlastningsventil
GT45 Turbo med 4" DP ut genom framskärm
"HKS" 60mm wg
Bosch 1680cc spridare (flödesmatchade)
Bosch Motorsport tändspole med MSD tändkablar
VEMS 3.6 styrsystem
Lättat B21ET svänghjul
765 tryckplatta med 4p sinter
2st 044 bränslepumpar och ett NUKE soppafilter förser detta med E85
Hoppas att det ska lämna hyffsat med effekt, men det vet man ju aldrig
Mvh
B230FT block från -97
Toppdeckat och oringat för pianotråd
Borrat med stressplatta
H-profil vevstakar
JE kolvar 96,50
Allt blir balanserat och vikt justerat
Stödgördel med ARP till ramlagren (har inte riktigt bestämt mig ännu om det är nödvändigt)
Högflödes oljepump
Lite portad 530 topp med 36/48 rostfria ventiler, något omgjorda förbränningsrum
Flödar: 10mm-189,7cfm, 12mm-199,7cfm, 14mm-202,5cfm, 16mm-206,1cfm
GL34 kamaxel från Jens här på Sävar
Duration ca 300* och 263* vid 1,27mm och 13,5mm lyft
Nockvinkel 111
Enkelfjädrar med anpassat inspänningsmått efter kamaxeln och titan retrainer
Custombyggt grenrör och insug med plenum och 4" spjällhus
4" IC med 3" anslutningar
50mm avlastningsventil
GT45 Turbo med 4" DP ut genom framskärm
"HKS" 60mm wg
Bosch 1680cc spridare (flödesmatchade)
Bosch Motorsport tändspole med MSD tändkablar
VEMS 3.6 styrsystem
Lättat B21ET svänghjul
765 tryckplatta med 4p sinter
2st 044 bränslepumpar och ett NUKE soppafilter förser detta med E85
Hoppas att det ska lämna hyffsat med effekt, men det vet man ju aldrig
Mvh
Kim Norgren
Overload Racing Volvo 142
076-0175311
Med stöd från: Krilles Motor i Torshälla, Mikael Janssons Åkeri AB, MIKAB.se, Mälarhydralik i Köping och LMR.se
Besök oss gärna på Facebook: https://m.facebook.com/profile.php?id=531689153511705 (eller sök på Overload Racing). Overload Racing finns även på Instagram
PB 2019 5,72/9,05
PB 2018 Ingen tid
PB 2017 6,0/9,64
Overload Racing Volvo 142
076-0175311
Med stöd från: Krilles Motor i Torshälla, Mikael Janssons Åkeri AB, MIKAB.se, Mälarhydralik i Köping och LMR.se
Besök oss gärna på Facebook: https://m.facebook.com/profile.php?id=531689153511705 (eller sök på Overload Racing). Overload Racing finns även på Instagram
PB 2019 5,72/9,05
PB 2018 Ingen tid
PB 2017 6,0/9,64
Re: Opel Kadett Overload Racing
Hejsan.
En fundering när du skriver att du startar på tvåan.
Kör du med bensin eller diesel lådan? Du har ju "big tires"
Vad kör du med för slutväxel?
Trevligt bygge för övrigt, men det vet du redan
Vi har ju hörts på Garaget
http://www.garaget.org/?car=341184
MVH Micke
En fundering när du skriver att du startar på tvåan.
Kör du med bensin eller diesel lådan? Du har ju "big tires"
Vad kör du med för slutväxel?
Trevligt bygge för övrigt, men det vet du redan
Vi har ju hörts på Garaget
http://www.garaget.org/?car=341184
MVH Micke
MVH Micke
Med mål på 6,50 på 201m
PB 6,52s/182km
Tack till Nordic Tuning, Bakaxel.se, Mekonomen Helsingborg och KL racing.se
Med mål på 6,50 på 201m
PB 6,52s/182km
Tack till Nordic Tuning, Bakaxel.se, Mekonomen Helsingborg och KL racing.se
- Daniel Bjälevik
- Forumsberoende
- Inlägg: 1014
- Blev medlem: lör apr 10, 2004 9:50 am
- Ort: Kungsör/västmanland
- Kontakt:
Re: Opel Kadett Overload Racing
Kul du gör en tråd
Hoppas du får lite flyt i år så det blir mycket köra och grymma tider
mvh
Hoppas du får lite flyt i år så det blir mycket köra och grymma tider
mvh
-
- Forumsberoende
- Inlägg: 587
- Blev medlem: lör dec 11, 2010 4:32 pm
- Ort: Kungsör
Re: Opel Kadett Overload Racing
Tjenare Micke!MickeK skrev:Hejsan.
En fundering när du skriver att du startar på tvåan.
Kör du med bensin eller diesel lådan? Du har ju "big tires"
Vad kör du med för slutväxel?
Trevligt bygge för övrigt, men det vet du redan
Vi har ju hörts på Garaget
http://www.garaget.org/?car=341184
MVH Micke
Är osäker på lådan som sitter/satt i bilen nu under 2014 då den var omsvetsad redan när jag monterade den. Värmer däcken på 3an och startar på 2an Har skrivit upp någonstans vad det var för utväxling men hittar det inte just nu, men typ 5,20 har jag för mig. Skulle behöva byta utväxling men det får bli ett senare projekt när utväxlingen gör så att jag inte kan åka fortare, hehe! En "ny" ZF växellåda som är från en bensin bil ligger i garaget och väntar på att bli monterad.
Ja det är väl antagligen dom stora däcken som gör att jag får någon fart överhuvudtaget
Kul att du gillar bygget, ditt bygge är jäkligt tufft det också!
Mvh Kim
Ja det var väl dags för en tråd nu Har tänkt på det länge men det har helt enkelt inte blivit av.Daniel Bjälevik skrev:Kul du gör en tråd
Hoppas du får lite flyt i år så det blir mycket köra och grymma tider
mvh
Det känns som att allt som kan strula redan har gjort det så nu måste det vända! Måste ju få åka fortare än i höstas i alla fall...
Mvh
Kim Norgren
Overload Racing Volvo 142
076-0175311
Med stöd från: Krilles Motor i Torshälla, Mikael Janssons Åkeri AB, MIKAB.se, Mälarhydralik i Köping och LMR.se
Besök oss gärna på Facebook: https://m.facebook.com/profile.php?id=531689153511705 (eller sök på Overload Racing). Overload Racing finns även på Instagram
PB 2019 5,72/9,05
PB 2018 Ingen tid
PB 2017 6,0/9,64
Overload Racing Volvo 142
076-0175311
Med stöd från: Krilles Motor i Torshälla, Mikael Janssons Åkeri AB, MIKAB.se, Mälarhydralik i Köping och LMR.se
Besök oss gärna på Facebook: https://m.facebook.com/profile.php?id=531689153511705 (eller sök på Overload Racing). Overload Racing finns även på Instagram
PB 2019 5,72/9,05
PB 2018 Ingen tid
PB 2017 6,0/9,64
Re: Opel Kadett Overload Racing
Nu hoppas vi på 2015. En lång säsong med bra event.
Om du har tips på bra event lite längre norrut hör av dej till mej är du snäll.
Vill gärna utöka mitt område
Har bara kört 6,95 på 201m med org kaross och glas rutor.
Drar gärna längre norrut på event men vill då känna lite gemenskap bland teamen
MVH Micke
Om du har tips på bra event lite längre norrut hör av dej till mej är du snäll.
Vill gärna utöka mitt område
Har bara kört 6,95 på 201m med org kaross och glas rutor.
Drar gärna längre norrut på event men vill då känna lite gemenskap bland teamen
MVH Micke
MVH Micke
Med mål på 6,50 på 201m
PB 6,52s/182km
Tack till Nordic Tuning, Bakaxel.se, Mekonomen Helsingborg och KL racing.se
Med mål på 6,50 på 201m
PB 6,52s/182km
Tack till Nordic Tuning, Bakaxel.se, Mekonomen Helsingborg och KL racing.se