VATTENFÖRARE SÖKES

Allt inom snöskotrar
Användarvisningsbild
Marino Carlsson
Forumsberoende
Inlägg: 689
Blev medlem: fre feb 04, 2005 5:47 pm
Ort: Lycksele
Kontakt:

VATTENFÖRARE SÖKES

Inlägg av Marino Carlsson »

Hejsan, vid detta laget så vet dem flesta vad Motorveckan är så de behöver jag inte förklara och för den som inte vet så kan man gå in på www.motorveckan.se för att läsa mer.

I år är de nämligen så att vi i LMU har tagit över dagen då vi ska åka skoter på vatten å showa lite för svenssons som aldrig sett de förut mm..
I och med detta så kommer vi att behöva lite förare som duger till och förare som gärna tycker detta är kul och gärna gjort detta förut.
Vi har ett par förare från E12:an gänget som lovat att komma och så kanske en från Vilhelmina som jag fått tips om. Sen ska jag prata med Stefan Nilsson som iaf är en av de bästa ja då sett..

Den som nu känner sig sugen att hjälpa oss med den biten erbjuds Soppa till skotern och för resan om du nu inte bor på andra sidan jorden.. Antingen kan du visa ditt intresse här och lämna namn och nummer så kan jag ringa upp eller så kontaktar du mig på 073-8186296.

Datumet vi ska köra är 26/7 - 06. Det kan verka långt bort men man har lärt sig genom åren att man kan aldrig komma för fort om man är oskuld för någon har alltid varit snabbare ;)

Ni är hjärtligt välkommen att visa erat intresse.. Beräknad publiksiffra är ca: 2000 så de gäller att inte vara nervös...

På kvällen kommer de att vara öltält och Liveband på torget...

Mvh Marino
Behöver du speaker? Hör av dig..