Krängningshämmare
-
- För mycket laddtryck
- Inlägg: 161
- Blev medlem: mån nov 10, 2003 11:52 pm
- Ort: Husqvarna/Jönköping
Ett bra tillbehör när du ska svängaRogge skrev:är det ngt man "måste" ha eller är det ett bra tillbehör om man ska svänga?
Bygger -31:a A-ford coupé med DeSoto 345" hemi.
Vet du av några delar till den motorn får du gärna skicka PM,allt av intresse.
Även Muncie M22 lådor och delar till dessa av intresse.
Vet du av några delar till den motorn får du gärna skicka PM,allt av intresse.
Även Muncie M22 lådor och delar till dessa av intresse.
- fizz
- För mycket laddtryck
- Inlägg: 396
- Blev medlem: fre nov 26, 2004 8:55 pm
- Ort: Kumla/Örebro
- Kontakt:
fördelen är ganska uppenbar när man svänger ..
på 140´n finns det en (klen) kränghämmare fram,
men ingen bak ..
tyvärr är KG´s något klenare än de som tex. IPD säljer,
och kostar lite mer. 140-klubben kommer att köpa satser
från IPD, så vill du ha 25.4 mm fram, och 19 mm bak
så föreslår jag att du går med i klubben!
på 140´n finns det en (klen) kränghämmare fram,
men ingen bak ..
tyvärr är KG´s något klenare än de som tex. IPD säljer,
och kostar lite mer. 140-klubben kommer att köpa satser
från IPD, så vill du ha 25.4 mm fram, och 19 mm bak
så föreslår jag att du går med i klubben!
Older and YZer ....
-
- Forumsberoende
- Inlägg: 3844
- Blev medlem: sön aug 22, 2004 11:32 am
- Ort: nord-norge, TROMSØ
- stoffehansson
- För mycket laddtryck
- Inlägg: 205
- Blev medlem: sön jan 30, 2005 3:27 pm
- Ort: Havdhem(gotland)
- Kontakt:
köpe o köpe, tror ni alla gjorda av pengar eller... man tar och sätter sig i bilen och åker till bilskroten... sen skruvar man av en krängningshämmare och lägger den i skuffen och kör fort som fan hem (då slapp man betala skiten) sen pumpar man upp bilen och bygger lite fästen och dyl och trycker dit en till, på den gamla. VIPS! så hade man en bra och stark kofångare...
jag har testat funkar svinbra...
jag har testat funkar svinbra...