Sida 1 av 1

Krängningshämmare

Postat: fre feb 25, 2005 7:33 pm
av ama tic
Krängningshämmare finns nu i KG´s sortimen på hemsidan under nyheter.


http://www.kgtrimning.com

Postat: tor mar 03, 2005 2:44 pm
av Rogge
är det ngt man "måste" ha eller är det ett bra tillbehör om man ska svänga?

Postat: tor mar 03, 2005 3:58 pm
av ama tic
Har du inga krängningshämmare!!!??? :D :D

Postat: tor mar 03, 2005 7:18 pm
av Rogge
har jag säkert..troligtvis :oops: .. men varför ska man uppgradera?

Postat: tor mar 03, 2005 8:36 pm
av Vincent
Rogge skrev:är det ngt man "måste" ha eller är det ett bra tillbehör om man ska svänga?
Ett bra tillbehör när du ska svänga :lol:

Postat: tor mar 03, 2005 11:21 pm
av fizz
fördelen är ganska uppenbar när man svänger ..
på 140´n finns det en (klen) kränghämmare fram,
men ingen bak ..
tyvärr är KG´s något klenare än de som tex. IPD säljer,
och kostar lite mer. 140-klubben kommer att köpa satser
från IPD, så vill du ha 25.4 mm fram, och 19 mm bak
så föreslår jag att du går med i klubben!

Postat: fre mar 04, 2005 10:46 am
av Rogge
jo jag ska gå med i klubben.. snarast..

Postat: fre mar 04, 2005 4:49 pm
av caterpillar
monterte 20mm org R-sport til 140,å 19mm fra 240 bak,ja hadde 240 bakaxel med 3,73 på åsså på 140..... :arrow: SUPERDEILI å kjøre...lite krengning å bittelite åverstyrt,ja svært lite.... :!: :!:

Postat: sön mar 06, 2005 12:08 pm
av stoffehansson
köpe o köpe, tror ni alla gjorda av pengar eller... man tar och sätter sig i bilen och åker till bilskroten... sen skruvar man av en krängningshämmare och lägger den i skuffen och kör fort som fan hem (då slapp man betala skiten) sen pumpar man upp bilen och bygger lite fästen och dyl och trycker dit en till, på den gamla. VIPS! så hade man en bra och stark kofångare...
jag har testat funkar svinbra...