Lowering multilink mk2 on s90
Postat: tor dec 22, 2016 9:06 am
Hello everyone,
I can search in everywhere how i can lower my daily driver rear suspension, but without expensive coilovers or bags, is there anyway to made that simple?
There is in garaget.org many many 960 what is lowered but how they do that, or is every car with bags or coilovers?
I found somewhere in norway how somebody was changed only rear dampers and car is lowering, but my friend change dampers on his 960 and rear was going all the way down, and it is too soft.
-------------------------------------------------------------------------
Hej alla,
Jag kan söka på allt hur jag kan sänka min bruksbil bakhjulsupphängning , men utan dyra coilovers eller påsar, är det ändå att göras så enkelt?
Det finns i garaget.org många många 960 vad sänks men hur de gör det, eller är varje bil med påsar eller coilovers?
Jag hittade någonstans i Norge hur någon ändrades endast bak spjäll och bil sänker, men min vän byta spjäll på hans 960 och bak gick hela vägen ner, och det är alltför mjuk.
I can search in everywhere how i can lower my daily driver rear suspension, but without expensive coilovers or bags, is there anyway to made that simple?
There is in garaget.org many many 960 what is lowered but how they do that, or is every car with bags or coilovers?
I found somewhere in norway how somebody was changed only rear dampers and car is lowering, but my friend change dampers on his 960 and rear was going all the way down, and it is too soft.
-------------------------------------------------------------------------
Hej alla,
Jag kan söka på allt hur jag kan sänka min bruksbil bakhjulsupphängning , men utan dyra coilovers eller påsar, är det ändå att göras så enkelt?
Det finns i garaget.org många många 960 vad sänks men hur de gör det, eller är varje bil med påsar eller coilovers?
Jag hittade någonstans i Norge hur någon ändrades endast bak spjäll och bil sänker, men min vän byta spjäll på hans 960 och bak gick hela vägen ner, och det är alltför mjuk.