Var köpa Stötstänger?

Snack om allmänt skruvande som inte passar någon annanstans
T39m
Lite mer laddtryck
Inlägg: 12
Blev medlem: tis mar 09, 2004 9:55 am
Ort: Åkersberga/Täby/Vaxholm

Var köpa Stötstänger?

Inlägg av T39m »

Ja vart kan man köpa stötstänger till sin lilla B20, jag måste erkänna att jag inte hunnit leta så mycket eftersom jag inte haft tid. Men Mekonomen har i alla fall inte.....så om någon vet ett ställe och skulle vilja avslöja det skulle jag bli glad. bör tilläggas att jag inte vill ha kortade utan jag vill ha några som fungerar med en orginal topp / Mvh Jimmy
Användarvisningsbild
C Upp
Forumsberoende
Inlägg: 648
Blev medlem: lör dec 27, 2003 12:04 am
Ort: Uppsala
Kontakt:

Inlägg av C Upp »

www.kgtrimning.com
De har både kortade och orginal. Ska dra iväg en beställning snart själv därifrån.
T39m
Lite mer laddtryck
Inlägg: 12
Blev medlem: tis mar 09, 2004 9:55 am
Ort: Åkersberga/Täby/Vaxholm

Inlägg av T39m »

kollade på deras... men stod inget vad dom skulle ha för orginal... står ju bara andra längder mot tilläg och eftersom min e-mail inte fungerar så kan jag ju inte dra iväg ett mail och fråga om pris för orginal, inget du råkar veta? / Mvh Jimmy
Användarvisningsbild
Jens Gustavsson
Sävar Turbo Racing
Inlägg: 21681
Blev medlem: mån sep 22, 2003 5:47 pm
Ort: Tomterna/sävar
Kontakt:

Inlägg av Jens Gustavsson »

På skroten finns det org. stötstänger. Eller menar du förstärkta crom molly stänger så kan jag kanske fixa några.
Användarvisningsbild
C Upp
Forumsberoende
Inlägg: 648
Blev medlem: lör dec 27, 2003 12:04 am
Ort: Uppsala
Kontakt:

Inlägg av C Upp »

ring o fråga. De har, det vet jag. Eller beställ en katalog på posten. Du måste ändå ringa in o beställa om du inte har mail, så ring på en gång. De vet nog vad du vill ha.
jonny
För mycket laddtryck
Inlägg: 148
Blev medlem: mån mar 15, 2004 12:55 am

Orginal stötstänger

Inlägg av jonny »

Enklast och billigast borde skroten bli , annars går det att köpa grejor från SVIS i Köping .
Skriv svar