Olja hit och olja dit
Olja hit och olja dit
Hur ska jag dra slangarna mellan insug, bromsservo, ventilkåpelocket och grejen på sidan... på B20?
Klaga inte på min vackra bild
Tacksam om ni snabbt drar iväg ett svar
mvh jas
Klaga inte på min vackra bild
Tacksam om ni snabbt drar iväg ett svar
mvh jas
Du kopplar in 2an till 4an så du får fungerande bromssservo.
1an och 3an går att koppla ihop med ett stort t-kors, från detta kan man sedan dra en slang till luftfiltret (om det finns uttag på filtrena för det)
eller så kan man dra slangen till ett löst filter som man kan sätta på valfri plats i motorrummet.
Kan ta ett kort på hur det ser ut under huven på min traktor senare idag.
1an och 3an går att koppla ihop med ett stort t-kors, från detta kan man sedan dra en slang till luftfiltret (om det finns uttag på filtrena för det)
eller så kan man dra slangen till ett löst filter som man kan sätta på valfri plats i motorrummet.
Kan ta ett kort på hur det ser ut under huven på min traktor senare idag.
1an behöver inte alls ha vaccum....
på b18 går den slangen ut under bilen men på b20 kom krav på att man inte fick ha öppen ventilation så där drog man ventilationen till insuget istället, detta för att dra in oljeångorna i motorn igen, ska man inte besikta motorn med dubbla webrar så kan man lika gärna dra alla ventilation till ett seperat filter, drar man in vevhusventilationen i motorn igen så drar ju motorn i sig onödig varmluft
på b18 går den slangen ut under bilen men på b20 kom krav på att man inte fick ha öppen ventilation så där drog man ventilationen till insuget istället, detta för att dra in oljeångorna i motorn igen, ska man inte besikta motorn med dubbla webrar så kan man lika gärna dra alla ventilation till ett seperat filter, drar man in vevhusventilationen i motorn igen så drar ju motorn i sig onödig varmluft