Vad tror ni jag landar på för effekt?

Varje frän turbomotor grundas på en frän sugmotor!
JAS
För mycket laddtryck
Inlägg: 275
Blev medlem: tor sep 02, 2004 7:21 pm

Inlägg av JAS »

mAySon skrev:JAS: jag och volvo142 kanske skulle komma förbi dig och titta på bilen nån dag om det går för sig? skulle vara skojj

Nog skulle det väl gå för sig :D men jag måste spendera några kvällar där så ni inte blir besvikna... går som en kratta :P


Bild
Motorrummet
dezzan
För mycket laddtryck
Inlägg: 439
Blev medlem: tis dec 14, 2004 11:42 pm
Kontakt:

Inlägg av dezzan »

tja!
den där blå tändförstärkaren du har på torpedväggen vad är det för modell och har du kopplingschema för den?? fick med en sån med en motor för länge sedan, men hittade aldrig nån info på hur den skulle kopplas in, står ingenting på min, men den ser exakt lika dan ut.

mvh
David
JAS
För mycket laddtryck
Inlägg: 275
Blev medlem: tor sep 02, 2004 7:21 pm

Inlägg av JAS »

hej david. jag kan kika vad det står på den, men jag har tyvärr inget kopplingsschema... satt där när jag köpte bilen. infon jag fick var i stil med: "blå mojäng, kommer från biltema, vidare till nästa grej..." :P

mvh jas
Användarvisningsbild
ToriBass
För mycket laddtryck
Inlägg: 217
Blev medlem: tor feb 24, 2005 9:11 am
Ort: Gimo
Kontakt:

Inlägg av ToriBass »

JAS skrev:hej david. jag kan kika vad det står på den, men jag har tyvärr inget kopplingsschema... satt där när jag köpte bilen. infon jag fick var i stil med: "blå mojäng, kommer från biltema, vidare till nästa grej..." :P

mvh jas
Hehe, :P

Biltema Brytarlöst tändsystem e det juh :P
Funkade dock fint när jag hade den.. Gick sämre med vanlig brytare..
JAS
För mycket laddtryck
Inlägg: 275
Blev medlem: tor sep 02, 2004 7:21 pm

Inlägg av JAS »

ToriBass skrev:
JAS skrev:hej david. jag kan kika vad det står på den, men jag har tyvärr inget kopplingsschema... satt där när jag köpte bilen. infon jag fick var i stil med: "blå mojäng, kommer från biltema, vidare till nästa grej..." :P

mvh jas
Hehe, :P

Biltema Brytarlöst tändsystem e det juh :P
Funkade dock fint när jag hade den.. Gick sämre med vanlig brytare..
Så var det ja :)
Funkar fint för mig med
Skriv svar