V8 motorjobb i Västerbotten/Västernorrland?

Allt inom Usa bilar samt hot rods
Tjoffe
För mycket laddtryck
Inlägg: 127
Blev medlem: sön mar 25, 2007 9:23 pm

Re: V8 motorjobb i Västerbotten/Västernorrland?

Inlägg av Tjoffe »

Trist, har funkat kanon för mig!
Kan åka om och stressa på chefen där lite åt dig om inte du har hämtat igen prylarna redan?
mvh.
Användarvisningsbild
Performance_seeker
Forumsberoende
Inlägg: 886
Blev medlem: mån sep 19, 2011 1:48 pm
Ort: Nordmaling

Re: V8 motorjobb i Västerbotten/Västernorrland?

Inlägg av Performance_seeker »

Tack Tjoffe, men jag var där igår.

Till min stora förvåning låg blocket färdigt och väntade på mig! Verkar som Sundvalls nog har kontroll på vad som skrivs här. Det var ju bara dagarna efter mitt första kritiska inlägg som man plötsligt "börjat mäta" på blocket, och nästan 2 veckor senare när jag skrivit att jag åker dit på oanmält besök så ligger blocket färdigt och väntar.

Mina automatlådedelar var orörda så dom tog jag hem igen för att lämna in dom någon annanstans.

Jag fick det intrycket att renovering av snöskotermotorer är den stora grejen, som går före allt annat. Jag hade trott att det var något slags kontraktsjobb för bilverkstäder som hade högsta prioritet, men så verkar det inte.

Troligen är det mycket lönsammare att renovera små 2-taktare åt privatpersoner än att hålla på med komplicerade arbeten på stora motorblock.
Martin, Mopar 512 cui, E85, MegaSquirt MS3X fully sequential ign. & inj.
Zelmo
Lite mer laddtryck
Inlägg: 15
Blev medlem: ons jan 16, 2008 10:19 pm
Ort: Ö-vik

Re: V8 motorjobb i Västerbotten/Västernorrland?

Inlägg av Zelmo »

Bumpar den här tråden, ska stroka lq4'an och behöver få den borrad. Är det några som ha någon ny info att tillägga om nån verkstad i Västerbotten / Västernorrland som är bra att ha å göra med?

/Martin
Användarvisningsbild
super7
Forumsberoende
Inlägg: 1680
Blev medlem: tis nov 11, 2003 1:23 am
Ort: Umeå

Re: V8 motorjobb i Västerbotten/Västernorrland?

Inlägg av super7 »

Behöver ni ha någonting svarvat , hör av er via PM
Skriv svar