lite bilder från jobbet

Tunga dieselfordon går också att överladda!
readytorace
Forumsberoende
Inlägg: 919
Blev medlem: tis nov 01, 2005 10:44 am
Ort: Hoting

Inlägg av readytorace »

tack för ni bjuder på misstagen skall knäppa lite nu till sommarn fördelen med en torvtäkt är att det körs fast maskiner varje dag eftersom man jobbar på en myr.en fördel till finns mycke resurser att dra lös med.förutom när stackmaskinen fastnar den som lägger upp torven till en stor lång hög en ombyggd grävare väger 40ton sitter den på buken får man kämpa lite
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
arnfinn
För lite laddtryck
Inlägg: 5
Blev medlem: lör feb 28, 2009 12:44 am

Re: lite bilder från jobbet

Inlägg av arnfinn »

readytorace skrev:Bild
Motivlack :thumbright: 8)
BF
För lite laddtryck
Inlägg: 4
Blev medlem: lör jun 13, 2009 7:09 pm
Ort: Sveg

Inlägg av BF »

Inga mer bilder? kör torv själv också på sommarna så jag vill gärna se mer bilder på fastkörningar osv:)
NikkO
Forumsberoende
Inlägg: 1408
Blev medlem: fre dec 07, 2007 8:52 pm
Ort: Västerås

Inlägg av NikkO »

Ska försöka ta nå bilder på fastkörningar, brukar bli nån ibland :hihi:

Sist fastnade brorsan med en traktorkärra full med spannmål ute på en lerig åker, men med 2 stora traktorer lossnade den.
/Niklas Eliasson

Portning, ventilslipning, MIRA-fräsning, svarvning, montering utväxlingar, provtryckning av tryckplattor mm.
F-skatt

0761460960
Ferken
För mycket laddtryck
Inlägg: 342
Blev medlem: mån apr 07, 2008 9:06 pm

Inlägg av Ferken »

Detta är ballt och skooj mera bilder :D
Fredrik
Skriv svar