Fick 2 brev från streetnstrip idag

Vår favorit-tidning !
Rydberg
Forumsberoende
Inlägg: 1104
Blev medlem: sön mar 16, 2008 11:11 am
Ort: Nyköping

Fick 2 brev från streetnstrip idag

Inlägg av Rydberg »

...som jag inte förstår...

Första brevet;
Hallå där! Ingen är gladare än vi och de är riktigt roligt att just du kommit till skott och vill hoppa på vår tåg. Detta är en tillvidareprenumeration som upphör i och med att du säger upp den. Vi kommer även fortsättningsvis att göra vårt bästa vad det gäller tidningens kvalite och bredd så att du känner att just vår prenumeration är värd varenda spänn. Välkommen ombord, å du, du vet väl att vi älskar dig.

Sen ett bankgiro nummer, och det ska kosta 495kr.

Andra brevet;
Hallå där! Du vet väl att du glömt årets viktigaste händese? Du har nämligen missat att betala in din tillsvidareprenumeration på street&strip. Kanske betalt den i dagarna? Då är det bara o bortse från denna påminnelse. Du vet väl också om att din prenumeration är aktiv tils du säger upp den.

Sen samma bankgiro nummer, och det ska också kosta 495.

Blev så förvirrad när breven säger emot varann, va göra?
Användarvisningsbild
Richard
Forumsberoende
Inlägg: 3694
Blev medlem: sön jun 13, 2004 7:46 am
Ort: Skellefteå
Kontakt:

Inlägg av Richard »

SSPatrik skrev:Är det några problem med prenumerationer så måste ni kontakta prenumerationsavdelningen på pren@otlas.se eller 0250-22885.
Jag tycker den manövern verkar som en bra början :)
Användarvisningsbild
Wezzli
Stjeit nemä
Inlägg: 750
Blev medlem: ons feb 22, 2006 10:59 am
Ort: Skellefteå/Piteå

Inlägg av Wezzli »

Jag med.
Man vet aldrig, före man vet

Niklas Westerlund
Pitebo i Skellefteå
Användarvisningsbild
Fredde Johansson
För mycket laddtryck
Inlägg: 203
Blev medlem: tis sep 26, 2006 10:59 am
Ort: Skellefteå

Inlägg av Fredde Johansson »

Jag har fått samma trots att jag betalat i Juni, skickat in kvitto på betalningen till pren@otlas tidigare i veckan & fått svar att allt var OK... avvaktar ett tag iaf få se om man får nån tidning snart.
Mulle Elmeck :)
Patrik Axelsson
Forumsberoende
Inlägg: 506
Blev medlem: mån maj 29, 2006 11:14 am
Ort: Tingsdal

Inlägg av Patrik Axelsson »

Jag fick samma 2 brev idag,, en inbetalning och en påminnelse. Tur att man vet att innehållet i tidningen är grymt tror det är noll koll på den administrativa sidan
Användarvisningsbild
Fredde Johansson
För mycket laddtryck
Inlägg: 203
Blev medlem: tis sep 26, 2006 10:59 am
Ort: Skellefteå

Inlägg av Fredde Johansson »

No gut's No glory skrev:Jag fick samma 2 brev idag,, en inbetalning och en påminnelse. Tur att man vet att innehållet i tidningen är grymt tror det är noll koll på den administrativa sidan
Verkar lurt att det är så...
Mulle Elmeck :)
Henrik Bergstrand
För mycket laddtryck
Inlägg: 440
Blev medlem: tis jul 31, 2007 6:32 pm
Ort: Näsum

Inlägg av Henrik Bergstrand »

Tyzzon skrev:
No gut's No glory skrev:Jag fick samma 2 brev idag,, en inbetalning och en påminnelse. Tur att man vet att innehållet i tidningen är grymt tror det är noll koll på den administrativa sidan
Verkar lurt att det är så...
Jag beställde för någon månad sen för andra gången och har fortafade inte sett till några tidningar :( Dom vill tydligen inte att jag ska få någon..
Ryker det inte svart är det inte intressant!
Användarvisningsbild
Wezzli
Stjeit nemä
Inlägg: 750
Blev medlem: ons feb 22, 2006 10:59 am
Ort: Skellefteå/Piteå

Inlägg av Wezzli »

Mail från Pren:

"Hej!
Ja det stämmer att flera har råkat ut för samma sak. Och det beror på att vi just bytt prenumerations register. Och då blev det så olyckligt att du och flera blev registrerade som både "ny prenumerant" och "betalnings påminnelse" men betala den som nämns som "ny prenumerant" så blir det rätt. Kom ihåg att betala senast angivna datum, annars hinner du inte få nästa nummer. "
Man vet aldrig, före man vet

Niklas Westerlund
Pitebo i Skellefteå
Skriv svar