lite besviken

Vår favorit-tidning !
Användarvisningsbild
johan johansson
Forumsberoende
Inlägg: 735
Blev medlem: tis apr 17, 2007 10:42 pm
Ort: västerås/turbocity

lite besviken

Inlägg av johan johansson »

var och körde i borlänge 2007 och det togs en jädrans massa kort och alla berättade hur cool bil man hade och att man skulle få vara med i favorit tidningen street o strip.

vad hände?

har ju hänt lite sen dess+nya uppdateringar i vinter.

kanske inte är intressant med en gammal volvo till :hihi:
volvo pv 53 16v
Användarvisningsbild
Jens Gustavsson
Sävar Turbo Racing
Inlägg: 21678
Blev medlem: mån sep 22, 2003 5:47 pm
Ort: Tomterna/sävar
Kontakt:

Inlägg av Jens Gustavsson »

jag skulle också vilja se johans fräna pv i SS det är nog bland de fränaste jag sett i år på dragrace banorna i år :thumbright:

coolt stuk+ jordnära men effektiv motor och chassi och så klart grym prestanda 8)
Användarvisningsbild
Ersviken
Sävar Turbo Racing
Inlägg: 2827
Blev medlem: ons nov 19, 2003 6:55 pm
Ort: Umeå

Inlägg av Ersviken »

Instämmer med Jens ! :)
boggpatrik.se
Ganska mycket laddtryck
Inlägg: 81
Blev medlem: mån feb 04, 2008 2:49 pm
Ort: Mora
Kontakt:

Re: lite besviken

Inlägg av boggpatrik.se »

johan johansson skrev:var och körde i borlänge 2007 och det togs en jädrans massa kort och alla berättade hur cool bil man hade och att man skulle få vara med i favorit tidningen street o strip.

vad hände?

har ju hänt lite sen dess+nya uppdateringar i vinter.

kanske inte är intressant med en gammal volvo till :hihi:
Hej Johan.
Jo visst är det oftast intressant med en gammal Volvo till. Jag kan berätta att jag ständigt går runt med ångest över vilka bilar vi ska ha med i tidningen, och är ständigt nervös för att missa något och inte tillfredsställa alla dom som jag förstått verkligen gillar det vi gör. Det är ett riktigt jobbigt pusslande intill trycket av tidningen, och det kommer till och dras ifrån bilar hela tiden. Det måste bli en bra och jämn mix mellan allt som vi tycker är kul.

Sommaren är mycket intensiv och vi är flera stycken som samlar på oss material för att vi ska kunna fylla tidningarna under den tid på året då bilarna står i garagena. Det är inte ovanligt att vi har med en bil upp till ett år efter fototillfället, samtidigt som vi ibland kan ha med en bil redan inom en månad. Just överlämnandet av dessa bilder från detta insamlande av foton till mig har inte fungerat riktigt bra.

Jag kan erkänna att vi helt enkelt har missat din bil, men jag vet att jag någon gång har planera att ha med den, för jag har ju sett bilderna. Men i all stressen har dom helt enkelt ramlat mellan stolarna. När du skrev 2007 hajade jag till, själv tyckte jag det kändes som att jag såg bilderna alldeles nyss:-/

Att vi inte haft fullständig kontroll på allt material vi har fått in har alltid varit ett problem, och det har blivit värre och värre, vilket egentligen inte ska ses som ett problem eftersom det är så smickrande och possitivt att det är så många som vill vara med.
Alldeles nyligen lyckades jag få till ett planeringssystem som gör att vi framöver inte ska missa något egentligen, tyvärr ligger din bil före den tiden. Men jag kommer aldrig kunna lova att alla fotograferade bilar kommer att vara med i tidningen.

Självklart vill vi ha med din bil i tidningen, men som sagt bilderna är tagna för en tid sen och det kanske har hänt så mycket med din bil att dom inte längre stämmer. Skicka mig ett mail på patrik@otlas.se så ska vi se vad vi kan göra för att rätta till missen. Gör det direkt så kanske det kan gå riktigt fort.

Jag ber om ursäkt för min miss!
Användarvisningsbild
pimpis78
Lite mer laddtryck
Inlägg: 26
Blev medlem: mån nov 03, 2008 7:15 pm
Ort: Hallstahammar

Inlägg av pimpis78 »

Idag ramlade tidningen ner i brevlådan... Med PV Johan i !!!!

Grattis...

Jimmy
Skriv svar