Street & strip no:1-2009

Vår favorit-tidning !
Mats A
Camaro American Muscle
Inlägg: 2737
Blev medlem: fre sep 19, 2003 11:03 pm
Ort: Umeå

Street & strip no:1-2009

Inlägg av Mats A »

Nu var det dags ! många har väntat och nu har den kommit ! :) . Ett liten förhandsvisning för er som inte får den i brevlådan

Bild
Omslaget ser ut så här , by the way tidningen kom inplastad
Bild
En forums medlem som är med här med sin vassa 32:a
Bild
2 killar gör afrikanska myrsloksdansen runt 32:an :)
Bild
Ball 740 , finns även en coswort i garaget
Bild
Min klubbpolare Danne med sin vita maskin
Bild
Arg liten bil


Givetvis mycket mer , tog bara ut ett litet axplock för att visa
Användarvisningsbild
mh
Forumsberoende
Inlägg: 668
Blev medlem: ons apr 19, 2006 5:13 pm
Ort: västerås

Inlägg av mh »

Fan vilken bra tidning!
:thumbright:
Magnus Helin 0707816992
Rydberg
Forumsberoende
Inlägg: 1104
Blev medlem: sön mar 16, 2008 11:11 am
Ort: Nyköping

Inlägg av Rydberg »

Måste säga att lite besviken blev jag, tkr tidningen borde innehålla lite mer bus bilar o rått byggen...

Men, den e fortfarande ljusår bättre än dom andra biltidningarna :thumbright:
Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!


Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Användarvisningsbild
Mikael S
Skogen Racing
Inlägg: 1370
Blev medlem: tor mar 04, 2004 6:44 pm
Ort: Gävle
Kontakt:

Inlägg av Mikael S »

Saknar också busbyggen och råttbyggen. För mycket renodlad dragracing tyvär.


Men bra och läsvärd tidning hur som helst!
Holme
För mycket laddtryck
Inlägg: 107
Blev medlem: mån dec 15, 2008 10:19 pm

Inlägg av Holme »

Idag var en bra dag!
Användarvisningsbild
Glufsen
Forumsberoende
Inlägg: 769
Blev medlem: lör jul 30, 2005 3:58 pm
Ort: Uppsala

Inlägg av Glufsen »

Rydberg skrev:Måste säga att lite besviken blev jag, tkr tidningen borde innehålla lite mer bus bilar o rått byggen...

Men, den e fortfarande ljusår bättre än dom andra biltidningarna :thumbright:
Instämmer. Iofs så heter ju tidningen Street & Strip, men anledningen till att jag började läsa iaf var att det skrevs om fräna rått/busbyggen på ett sätt som det är svårt att hitta bland de andra svenska motortidningarna. Ärligt talat så läser jag hellre om en frän och orginell busbil byggd för någon tusenlapp än fem sidor dragraceteam :wink:

Men som sagt tidningen är ändå bra mycket mer läsvärd än de andra motortidningarna :thumbright:
Blom
Forumsberoende
Inlägg: 2022
Blev medlem: mån jul 18, 2005 11:45 am
Ort: Bettna

Inlägg av Blom »

jag tycker tidningen är helt perfect som den är.... jag skulle inte ha nått emot ännu mer dragracing.. :thumbright:
Användarvisningsbild
T-27
No turbo shit - Just real power!
Inlägg: 1060
Blev medlem: lör jun 25, 2005 2:38 pm
Ort: Umeå

Inlägg av T-27 »

Blom142 skrev:jag tycker tidningen är helt perfect som den är.... jag skulle inte ha nått emot ännu mer dragracing.. :thumbright:
Instämmer :thumbright:
Mer om DR-Team och gärna fler Reportage från Tävlingar
Bild
Rydberg
Forumsberoende
Inlägg: 1104
Blev medlem: sön mar 16, 2008 11:11 am
Ort: Nyköping

Inlägg av Rydberg »

Glufsen skrev:
Rydberg skrev:Måste säga att lite besviken blev jag, tkr tidningen borde innehålla lite mer bus bilar o rått byggen...

Men, den e fortfarande ljusår bättre än dom andra biltidningarna :thumbright:
Instämmer. Iofs så heter ju tidningen Street & Strip, men anledningen till att jag började läsa iaf var att det skrevs om fräna rått/busbyggen på ett sätt som det är svårt att hitta bland de andra svenska motortidningarna. Ärligt talat så läser jag hellre om en frän och orginell busbil byggd för någon tusenlapp än fem sidor dragraceteam :wink:

Men som sagt tidningen är ändå bra mycket mer läsvärd än de andra motortidningarna :thumbright:
så sant så, låter som dom får dela upp tidningen, ena halvan e pure dragrace o andra e pure busbyggen :lol:
Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!


Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Holme
För mycket laddtryck
Inlägg: 107
Blev medlem: mån dec 15, 2008 10:19 pm

Inlägg av Holme »

Ska det vara dragracing ser jag gärna lite djupare grävande i teamen eller bygget. reportaget om hojen i nya numret var bra på det viset tycker jag.
Att bara rabbla upp tider och siffor är inte just jag är intresserad av. Hellre tekniken och hur allt runt teamet sköts.

Annars är det bra. Inspirerande! Och mycket bättre annonser än andra tidningar. Är nästan roligt att läsa dem :)
c_wester
För mycket laddtryck
Inlägg: 172
Blev medlem: mån jan 05, 2004 3:44 pm

Inlägg av c_wester »

Stockholm Open bilarna trorjag dom skall sikta sig in på!!!
Det är mychet folk som är intresserad utav dom.


Christer



Jag missar inte ett nummer...men dom är nästan lättare att hitta i Svensk Finland än Svergie.
Vesa
För mycket laddtryck
Inlägg: 151
Blev medlem: lör jan 24, 2004 3:04 am
Ort: Skepplanda
Kontakt:

Inlägg av Vesa »

Inte så lätt o hitta bus/rått byggen bara, alla ska ju putsa o gnida på bilarna nu för tiden... Tror det är internetts fel, alla vill visa upp flashiga bilder på sitt bygge typ... :)
Användarvisningsbild
Richard
Forumsberoende
Inlägg: 3694
Blev medlem: sön jun 13, 2004 7:46 am
Ort: Skellefteå
Kontakt:

Inlägg av Richard »

Dessutom skadar det ju aldrig att tipsa Patrik å gänget ifall man vet av nåt kul bygge som skulle
kunna platsa in. Vet man inte om att grejerna finns så blir det knepigt att få med det i tidningen ;)
Tavi
Ganska mycket laddtryck
Inlägg: 50
Blev medlem: tis jan 13, 2009 10:12 am
Ort: Gnesta

Inlägg av Tavi »

alltid lika kul när den kommer i brevlådan , istället för räkningar o reklam
//Johan
Martin H
Forumsberoende
Inlägg: 2304
Blev medlem: ons dec 14, 2005 9:05 am
Ort: lit/jämtland
Kontakt:

Inlägg av Martin H »

tyckte senaste nummret var mycket bra, tidningen handlar väl om raktfram åka på street o strip eller? alla de bilar som var med i detta nummer är väl byggd o ägs av vanliga dödliga. vad menar ni med rått o bus byggen skrot eller :?: nitro hoj repotaget var också intressant. en annan bra grej med s&s är att i andra tidningar kan det vara en bild på tex en koppling, det här är värsting kopplingen byggd av företaget bling bling och kostar 500000kr fränt va? i s&s , här är kopplingen och den funkar såhär och såhär osv osv. sånt gillar jag, mer teknik :thumbright:
tack för en bra tidning.
MHR
portning vid mån av tid.
flödning,ventilslip mm
0730-541418
volvo 144 9.32s 232km/h
Skriv svar