S&S, wheels och Gasoline dimper ned i min brevlåda

Vår favorit-tidning !
Användarvisningsbild
Death wish
Lite mer laddtryck
Inlägg: 30
Blev medlem: tis jun 26, 2007 6:42 pm
Ort: Katrineholm
Kontakt:

S&S, wheels och Gasoline dimper ned i min brevlåda

Inlägg av Death wish »

Jag är av den uppfattningen att fordon skall användas och då skall dom vara i ett sådant skick att man har råd att göra det också. Om man kollar in reportagen i dagens bilblaskor så är det mycket dyra byggen som folk inte har råd med att köra utan dom ser sin bil/mc som en investering eller kanse som någon form av konstverk. Hur dum i huvudet är man om man äger en frän muskelbil eller sportbil som det renoveras och donas med så att man inte kan fladdra runt på gator och banor med den och du som renoverar gammla amerikanska bilar så att man inte får sitta och dricka sprit o spilla öl i den du är ju livs förnekande din jäkla klant. Nej gör livslusten en tjänst släng en näve grus efter varje jävla sönder renoverad bil som ser FÖR dyr ut, den är endå DÖD som skojjbruksbil. Snart slänger jag grus på Weels & Gasoline med. S&S handlar ju mest om tävlingsbilar och dom brukas ju som det är tänkt det gillar jag, men jag saknar dom tekniska reportagen, det borde vara minst 40% riktiga teknik reportage i en sådan tidning, för lite riktiga teknik reportage är bara förnedring av tidningens inteligenta läsare.
o-gillar nyare bilar, hatar plast spoilers och högtalare, gammla bilar/maskiner är lite roliga, motorer är skit fränt. sympatiserar med miljörörelsen.
Geronimo
För mycket laddtryck
Inlägg: 381
Blev medlem: lör dec 23, 2006 4:41 am
Ort: Trollhättan

Re: S&S, wheels och Gasoline dimper ned i min brevlåda

Inlägg av Geronimo »

Håller med om att bilar ska användas...men att ha den som en fylle-släde...nej tack!
nighttrain
Lite mer laddtryck
Inlägg: 25
Blev medlem: tis mar 13, 2007 12:03 am
Ort: dalarna

Re: S&S, wheels och Gasoline dimper ned i min brevlåda

Inlägg av nighttrain »

varför inte göra en egen tidning på din tekniska nivå!?

Varken s&s samt gasoline fanns ju för något år sen dock verkar dom ju leva och växa så marknaden finns ju där för en som vågar ta steget..
Skriv svar