Race/garage News

Vår favorit-tidning !
Björne
För lite laddtryck
Inlägg: 8
Blev medlem: tis nov 24, 2009 1:20 pm
Ort: Mora
Kontakt:

Race/garage News

Inlägg av Björne »

Vintern är här. Förhoppningsvis innebär det att alla ni har fullt upp i respektive garage. Oavsett om ni bygger en racebil eller raggarpråm, är det läge att maila bilder samt information om vad som egentligen händer.
Försök skicka bilder som är 1 meg eller större.

Mailas till bjorn@otlas.se
242
För mycket laddtryck
Inlägg: 300
Blev medlem: sön jan 16, 2005 4:46 pm
Ort: GBG

Inlägg av 242 »

vill åtminstånne hälsa dig välkommen hit (kanske inte min sak att göra :roll: ) men gör det ändå
hoppas du kan leva upp till alla förväntningar för ni har världens BÄSTA tidning så är det bara :thumbright:

fortsätt i samma anda så kommer det gå skit bra



är ju Trogen köpare av tidningen (har alla nr :thumbright: )

Mvh

Robban i Göteborg
Björne
För lite laddtryck
Inlägg: 8
Blev medlem: tis nov 24, 2009 1:20 pm
Ort: Mora
Kontakt:

Tack

Inlägg av Björne »

Har jobbat på Street&Strip sedan första dagen för snart sju år sedan, och hoppas verkligen att det ordnar sig också fortsättningsvis:-)
242
För mycket laddtryck
Inlägg: 300
Blev medlem: sön jan 16, 2005 4:46 pm
Ort: GBG

Inlägg av 242 »

japp jag vet satt och läste ledaren i sista nr :hihi: och vet att det är du som är en av orsaken till att street&strip grundades :thumbright: och ville bara skriva och hälsa dig välkommen till ett av sveriges bästa bil forum och vill även säga att ni gör den bästa bil tidningen PUNKT :thumbright:

Mvh

Robban
Björne
För lite laddtryck
Inlägg: 8
Blev medlem: tis nov 24, 2009 1:20 pm
Ort: Mora
Kontakt:

Tackar.

Inlägg av Björne »

Tack så mycket.
brillko
För mycket laddtryck
Inlägg: 289
Blev medlem: tor dec 17, 2009 7:29 pm

Inlägg av brillko »

Har en ny lemans för Birka/SO under uppbyggnad... Blir riktigt fet med ca 1500hk turbomaskin.

Har en Topdoorslammer Civic under uppbyggad. Kommer i mars. Kan bli nått foto som "före" bygge på den.
Rydberg
Forumsberoende
Inlägg: 1104
Blev medlem: sön mar 16, 2008 11:11 am
Ort: Nyköping

Inlägg av Rydberg »

finns mkt killar här i stan som bygger allt ifrån feta sleepers till 7.50 ör chassin, finns ett par st här på forumet, vore kul o få med killar från nyköping i någon tidning =), och ännu roligare att få med dom i den bästa!
Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!


Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
brillko
För mycket laddtryck
Inlägg: 289
Blev medlem: tor dec 17, 2009 7:29 pm

Inlägg av brillko »

Imorrn kommer TD bilen hem till sverige från USA... ;)


Och Gatbilen/Prostreetkärran har precis fått sig en Twinturbo bigblock för grenrörsbygge :)

Är det bara bilder som ni vill ha in? Eller är det nån som vill skriva nått?

www.brillko.se såklart.

Mvh
Användarvisningsbild
Driddler
Snake booster
Inlägg: 1503
Blev medlem: ons dec 06, 2006 9:18 pm

Re: Race/garage News

Inlägg av Driddler »

Björne skrev:Vintern är här. Förhoppningsvis innebär det att alla ni har fullt upp i respektive garage. Oavsett om ni bygger en racebil eller raggarpråm, är det läge att maila bilder samt information om vad som egentligen händer.
Försök skicka bilder som är 1 meg eller större.

Mailas till bjorn@otlas.se
År det inte lite dålig fantasi. Jag menar det måste finnas sjukt mycket att sålla kring. Allra helst om man hittat hit.

Ja du får väl leta vidare på coolare projekt och bilar :wink:

Mitt tips är att gå in i gargetråtadarna och fråga snällt om någon är intresserad.
No real power, Just turboshit!
Man är väl aldrig så ensam i garaget som när man skruvar. Men fan vad kompisar man har vid uppstart???
melodyy
För lite laddtryck
Inlägg: 2
Blev medlem: tor mar 27, 2014 6:08 am

Re: Race/garage News

Inlägg av melodyy »

Latest 6-Axis Gyro Control system provides super stable flight.
Brushed Motor system ensures more powerful and fantastic flips and rolls flight.
The RX firmware can Update Online (required UP02 upgrade cable and adapter).

ESky 3in1
Skriv svar