RC Bilar

Har du en radiostyrd bil, flygplan, båt, tåg, helikopter?
Användarvisningsbild
polymoog
Forumsberoende
Inlägg: 760
Blev medlem: sön aug 06, 2006 10:52 am
Ort: Ö-vik
Kontakt:

RC Bilar

Inlägg av polymoog »

De går ju bra, dem små rackarna :lol:

(bilder tagna på gårdagens Valborgfirande uppe på Universitet)

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Tommy Luhr
Forumsberoende
Inlägg: 5537
Blev medlem: lör dec 11, 2004 8:23 pm
Ort: Arvika
Kontakt:

Inlägg av Tommy Luhr »

trevliga bilder:)

Någon borde limma framdäcket på den bakrebuggyn på sista bilden:)
Det gjorde vi på min tid iaf hehe
Volvo B230 -1064 WHP
Topplocksportning!
Dynamisk vevaxelbalansering!
Motordyno!
Chassiedyno!
http://www.overboostracing.se
070-3755169
Användarvisningsbild
niklasrudolf
För mycket laddtryck
Inlägg: 172
Blev medlem: tis mar 01, 2005 8:38 pm
Ort: Sävar

Inlägg av niklasrudolf »

Fina bilder! vore kul med en RC-performance avdelning på forumet. :wink:
Användarvisningsbild
polymoog
Forumsberoende
Inlägg: 760
Blev medlem: sön aug 06, 2006 10:52 am
Ort: Ö-vik
Kontakt:

Inlägg av polymoog »

Tommy Luhr skrev:trevliga bilder:)

Någon borde limma framdäcket på den bakrebuggyn på sista bilden:)
Det gjorde vi på min tid iaf hehe
Du det hade jag inte märkt om du inte hade sagt något :lol: men det stämmer, däcket sitter ju inte alls bra ...
Användarvisningsbild
polymoog
Forumsberoende
Inlägg: 760
Blev medlem: sön aug 06, 2006 10:52 am
Ort: Ö-vik
Kontakt:

Inlägg av polymoog »

niklasrudolf skrev:Fina bilder! vore kul med en RC-performance avdelning på forumet. :wink:
Javisst varför inte :thumbright:, var det inte Peppe som har en ganska fin RC bil, tror han la ut några bilder, under hans garage-tråd
readytorace
Forumsberoende
Inlägg: 919
Blev medlem: tis nov 01, 2005 10:44 am
Ort: Hoting

Inlägg av readytorace »

fina bilder håller också på med rc har 6sy bilar och ett plan.håller även på att bygga en rc-bana i vilhelmina.röstar för en rc avdelning
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
Användarvisningsbild
peppe
Skärgårds-trimmare
Inlägg: 5059
Blev medlem: mån aug 16, 2004 11:06 pm
Ort: Umeå / Skärgården
Kontakt:

Inlägg av peppe »

polymoog skrev:
niklasrudolf skrev:Fina bilder! vore kul med en RC-performance avdelning på forumet. :wink:
Javisst varför inte :thumbright:, var det inte Peppe som har en ganska fin RC bil, tror han la ut några bilder, under hans garage-tråd
Ja den är rätt fin för att vara en gammal Enigma pansar vagn, den är iaf över motoriserad med tanke på chassiet.

Skulle köpa en RC8:a men jag vart ju med båt så jag fick skrota dom planerna.

Schyssta bilder :)
readytorace
Forumsberoende
Inlägg: 919
Blev medlem: tis nov 01, 2005 10:44 am
Ort: Hoting

Inlägg av readytorace »

inte för att vara elak peppe med det är protech redan orginal är det för mycke motor i dom.står 2st enigma här om du behöver några delar.köpte en mugen istället med picco p7 motor och pipa.
Senast redigerad av readytorace den lör maj 03, 2008 5:54 pm, redigerad totalt 1 gånger.
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
Användarvisningsbild
polymoog
Forumsberoende
Inlägg: 760
Blev medlem: sön aug 06, 2006 10:52 am
Ort: Ö-vik
Kontakt:

Inlägg av polymoog »

readytorace skrev:fina bilder håller också på med rc har 6sy bilar och ett plan.håller även på att bygga en rc-bana i vilhelmina.röstar för en rc avdelning
Blir det nån RC-träff så kommer jag gärna o ta kort om jag får :thumbright:
bozze86
Forumsberoende
Inlägg: 607
Blev medlem: sön mar 25, 2007 4:44 pm
Ort: Kinnarp/Slutarp

Inlägg av bozze86 »

jag slår i slag med för rc-avdelning. där jag bor finns inget att göra. har vart sugen länge och beställde nyss 2leksaker:
HONEYBEE CP2
HSP Tribeshead
readytorace
Forumsberoende
Inlägg: 919
Blev medlem: tis nov 01, 2005 10:44 am
Ort: Hoting

Inlägg av readytorace »

slår ett slag för rc avdelning här lägger ut den brutalaste rc bils tillverkarns hemsida.som tur är har dom dragracebilar också.kanske fler här trycker på moderatorena om rc avdelning.se och njut pojkar. http://www.neweramodels.com/
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
Skriv svar