hej köpt ny buggy

Har du en radiostyrd bil, flygplan, båt, tåg, helikopter?
readytorace
Forumsberoende
Inlägg: 919
Blev medlem: tis nov 01, 2005 10:44 am
Ort: Hoting

hej köpt ny buggy

Inlägg av readytorace »

hej skaffade en ny buggy i förgår det vart en team losi eight med adam drake motor en kit bil montering pågår och blir att lacka karossen ikväll kommer bilder på den sen skall även framöver byta servon och dosa till den kör med skrot saker nu.efter jul blir det en ny drake motor då denna är lite gammal mvh morgan
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
Användarvisningsbild
peppe
Skärgårds-trimmare
Inlägg: 5059
Blev medlem: mån aug 16, 2004 11:06 pm
Ort: Umeå / Skärgården
Kontakt:

Inlägg av peppe »

Trevligt.

Jag, Erik, Micke & Max dammade av 1/8 bilarna förra helgen. Riktigt kul att gasa igen.

Kikade på nya MP9:an i Torsdags eller vad det var. Där här vi en bil, man blir ju svårt sugen synd att dom kostar en slant bara innan man är nöjd :)
readytorace
Forumsberoende
Inlägg: 919
Blev medlem: tis nov 01, 2005 10:44 am
Ort: Hoting

Inlägg av readytorace »

peppe kolla på en losi eight istället finne en trvlig rtr verison om man ej vill tävla med 28motor och spektrum dx2 dosa asbra bil ända som sätter stopp för den på tävling är motorn bifogar en länk har kört mycke rc losin är den mest vettiga bil jag sett hittils varje sak är gjord med en baktanke inge hopkrafsat skit. http://www.minioffroad.com/8ight_rtr.htm
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
Användarvisningsbild
peppe
Skärgårds-trimmare
Inlägg: 5059
Blev medlem: mån aug 16, 2004 11:06 pm
Ort: Umeå / Skärgården
Kontakt:

Inlägg av peppe »

Jag var nära på köpa en RC8:a innan jag köpte båten, tur var det väl att man inte gjorde det.

Nya MPn gillar jag starkt, ska kika lite på losin. Motor har jag, OS-Vspec med hongnor pipa om jag inte minns fel.
readytorace
Forumsberoende
Inlägg: 919
Blev medlem: tis nov 01, 2005 10:44 am
Ort: Hoting

Inlägg av readytorace »

om du har motor pipa servon dosa kan du köpa en i ett racekit.http://www.minioffroad.com/Teamlosi%208ight.htm då får man montera ihop den själv men följer med en del godis till option saker.eller så köper man den race roller ihopmonterad men utan el och motor.har haft protech enigma xc och en mugen mbx4 2st inferno kan säga ingen av dom har hälten av kvaliten på losis saker.när man monterar ihop den kommer man på varför dom är en ständig vinnare på pallen.som styrstift man trycker igen för att till exempel låsa fast hjul hex då kör losi med 2st insexskruvar på varje för att låsa fast dom.finns mycke tanke bakom sida saker.mvh morgan
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
Skriv svar