bilder på nya liket men taskig lack

Har du en radiostyrd bil, flygplan, båt, tåg, helikopter?
readytorace
Forumsberoende
Inlägg: 919
Blev medlem: tis nov 01, 2005 10:44 am
Ort: Hoting

bilder på nya liket men taskig lack

Inlägg av readytorace »

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

lacken var så dålig så beställt 2karosser jag låter ett proffs lacka.mvh morgan
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
readytorace
Forumsberoende
Inlägg: 919
Blev medlem: tis nov 01, 2005 10:44 am
Ort: Hoting

Inlägg av readytorace »

ingen som har nått att säga om en losi eight??eller är det bara kyoscho amatörer här på forumet?? kan tillägga losi vart just 2a i vm en hot bodie vann med en tjej spakandes losin förlorade med 1sek på 74varv adam drake motorn är en motor som en amerikan tillverkar själv om jag ej minns fel är han amerikansk mästare är på 3,5cc och spottar ur sig runt 2,7-2,9hk beroende på pipa och krök.
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
96 turbo
För mycket laddtryck
Inlägg: 237
Blev medlem: fre apr 27, 2007 12:38 pm
Kontakt:

Inlägg av 96 turbo »

snygg bil.. snyggt halsband på katten med :hihi:
Användarvisningsbild
peppe
Skärgårds-trimmare
Inlägg: 5059
Blev medlem: mån aug 16, 2004 11:06 pm
Ort: Umeå / Skärgården
Kontakt:

Inlägg av peppe »

Jag fortsätter hålla nya 9:an högt, och om det gör mig till en amatör får det väl vara så :)
readytorace
Forumsberoende
Inlägg: 919
Blev medlem: tis nov 01, 2005 10:44 am
Ort: Hoting

Inlägg av readytorace »

hehe peppe skall börja tävla i sommar han jag köpte bilen av började tävla 1980 har mer än 80talet pokaler i garaget inom rc.kan säga det jag läst mig till i 3mån ca 60timmar om dan om buggyn gjorde att jag köpte losi buggyn.nya mp9 börjar dom med att byta alla skruvar på en helt ny köpt bil bland annat.har kört inferno förut bland annat 3st kanai hadde jag men tycker dom har blivit omkörd vet det händer dom gör några bra resultat ibland men då vill jag fråga hur mycke på den bilen är orginal och hur mycke av dom sakerna går att köpa i butik??skall sanningen fram så måste man vara fabriksförare för att få tag i dom sakerna.losin som vart 2a i vm 2008a var till ungefär 90procent orginal och dessutom inga mumbo jumbo matrial i den.nu skall jag berätta en hemlis till ni som kör offroad andvänd plast i era bilar alu är för onroad bilar av den enkla anledning alu flexar ej blir krokigt använd ej kolfiber har en konstig förmåga att bli för sprött blir en miljon vassa flisor plast is the skit flexor och håller ofta men ser tråkigt ut.mvh morgan
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
readytorace
Forumsberoende
Inlägg: 919
Blev medlem: tis nov 01, 2005 10:44 am
Ort: Hoting

Inlägg av readytorace »

jo föresten vet peppe att du sneglar på prylr på umeå rc kolla in xray där riktigt bra bilar enligt mig bättre än mugen som finns där men mugen kommer med en ny 6a i år jag ej sett nått om än.
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
Användarvisningsbild
peppe
Skärgårds-trimmare
Inlägg: 5059
Blev medlem: mån aug 16, 2004 11:06 pm
Ort: Umeå / Skärgården
Kontakt:

Inlägg av peppe »

Jag brukar kika hos dom då jag är inne och handlar reservdelar till min pansarvagn.

Hittade 9:an på lagret och vart kär. Återstår att se om den är "bra" då, tycker det låter konstigt om det du säger skulle stämma ang skruvar e.t.c.

Synd att det är höst :S
readytorace
Forumsberoende
Inlägg: 919
Blev medlem: tis nov 01, 2005 10:44 am
Ort: Hoting

Inlägg av readytorace »

läser en del på amerikanska forum och premunerar på 3 amerikanska rc tidningar efter som svenska hobby tidningen är skit så man snappar upp en hel del.tidningen allt om hobby skulle jag ej vilja betala 5kr nummret för är bara tåg och skit i den.kan skicka lite länkar angående skruvarna på msn om du vill är killar i usa som kör amerikanska cupen som kommit på att orginal ej var så bra.mvh morgan obs säger ej sånt här för att vara elak men har pysslat med detta i 20år av mina 32år och provar bara få upp ögonen på folk.kanai bilar jag nämde var tävlingsversionen av inferno på den tiden gick en rtr inferno på ca 4000kr och en tom kanai på 6000kr man fick inte ens med hjulen
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
Användarvisningsbild
peppe
Skärgårds-trimmare
Inlägg: 5059
Blev medlem: mån aug 16, 2004 11:06 pm
Ort: Umeå / Skärgården
Kontakt:

Inlägg av peppe »

Jag ifrågasätter inte ditt kunnande.

Dock undrar jag hur Kyoscho som har hållt på "längst" inte klarar att få till bra skruvar på sin nya bil?

Var och tittade på MP9:an idag då jag var liks var inne. Och pratade lite allmänt. Dom har då inte haft några problem alls.

Det ända kända problemet enl. dom var att bärarmarna framt gick sönder då plasten var lite för hård men det är åtgärdat nu.

Ska jag köpa ett nytt chassie så blir det ingen ny bil, lär hitta en beg. tävlingskörd 777:a dom är enlig mig helt okej och tål bra med stryk och i rätt prisklass om man bara vill leka lite då och då.. Speciellt nu då man åker båt då finns det inte så mycket tid över.

Ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte vad jag kör, så länge det är en hyffsat lätt och robust bil där reservderlar finns på hyllan här i stan, sedan får det vara vad som helst. Kör ju protech idag värre kan det inte bli.

Mvh
Skriv svar